۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۸
۲۴-دو-و-میدانی-کار-به-مسابقات-جهانی-سوییس-اعزام-می-شوند
ترکیب نهایی تیم دو و میدانی جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی سوییس اعلام شد که طی آن ۲۴ نفر به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

ترکیب نهایی تیم دو و میدانی جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی سوییس اعلام شد که طی آن ۲۴ نفر به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: جلسه کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک با بهمن رضایی، رئیس انجمن فدراسیون دو و میدانی و مسئول کمیته فنی فدراسیون جانبازان و معلولان، صبح امروز شنبه برای اعلام نفرات اعزامی به مسابقات جهانی جوانان سوییس برگزار شد و در پایان اسامی ۲۴ نفر اعلام شد.

وی افزود: پس از بررسی رکوردهایی که ورزشکاران دو فدراسیون جانبازان و معلولان و کم بینایان و نابینایان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که تحت نظر ناظر فنی کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد و همچنین رکوردهایی که در اردوی انتخابی تیم ملی در آذربایجان شرقی برگزار شد، ۲۴ نفر از برترین ها انتخاب شدند که چهار نفرشان از ورزشکاران فدراسیون نابینایان و کم بینایان هستند.

 

 


محمدرضا محمودخانی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال محمد فتحی گنجی، محمدحسن میرزایی، محسن وثوق، حسین شریفی مفرد، مرتضی باهربخت، مهدی قادری، عرفان رضایی، اشکان چراغی، محمدطاها بیگ رضایی، عارف بهاروند، مجتبی کمالی، محمود احمدی بلوطکی، فاطمه انصاری، سعیده عبداللهی، زینب گودرزی، نیره سلامتیان، هاجر صفرزاده، فاطمه صفاری، محمد مشهدیان و مهدی مرادی و در رده سنی زیر ۱۷ سال علی اصغر ابارقی، علی سپهوند، علی اصغر سیار و مرضیه قاسمی ترکیب نهایی تیم دو و میدانی جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی سوییس هستند.

مسابقات دو و میدانی جهانی جوانان نیز اوایل مردادماه در سوییس برگزار می شود.

کد خبر : ۲,۴۶۱
اشتراک در