۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۱۳
اردوی-همزمان-تیم-های-ملی-گلبال-جوانان-و-بزرگسالان
نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان از برگزاری اردوی همزمان تیم های جوانان و بزرگسالان از امروز شنبه خبر داد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان از برگزاری اردوی همزمان تیم های جوانان و بزرگسالان از امروز شنبه خبر داد.

سمیه شاعری با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم گلبال جوانان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات و دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات آسیا پاسفیک تایلند از ۲۷ خردادماه تا سوم تیرماه برگزار می شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار داشت:  در این اردو ۹ نفر در رده سنی جوانان و ۹ نفر در رده سنی بزرگسالان به اردو دعوت شده اند که به صورت همزمان اردوی خود را برگزار می کنند. البته برنامه تمرینی این دو گروه متفاوت است.

وی یادآور شد: با برگزاری همزمان اردوها، تیم ملی بزرگسالان می تواند به تیم جوانان از لحاظ فنی کمک کند و از کادر فنی درخواست کرده ایم که مسابقه همزمانی برگزار کند تا نقطه قوتی برای تیم رده سنی جوانان باشد. از طرفی حضور کادر فنی و بازیکنان باتجربه تر می تواند برای تیم جوانان کمک بزرگی باشد.

شاعری در پایان اظهار داشت: برای تیم ملی گلبال شش مرحله اردو در نظر گرفته ایم و هر دو تیم زودتر از زمان برگزاری مسابقات به بازی های پاراآسیایی جوانان و آسیا پاسفیک بزرگسالان اعزام خواهند شد.

برنامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا به شرح ذیل است:
۳۰ مردادماه: ایران  -  چین  (ساعت ۱۵)
۳۱ مردادماه: ایران  - ژاپن (ساعت ۱۰)

اول شهریورماه
ایران - استرالیا (ساعت ۹)
ایران - کره جنوبی (ساعت ۱۹)

دوم شهریورماه
ایران - تایلند (ساعت ۱۳)

گفتنی است مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود.

بازی های پاراآسیایی جوانان نیز از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در امارات برگزار می شود.

کد خبر : ۲,۴۵۸
اشتراک در