۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۲۶
تیم-های-والیبال-نشسته-برای-حضور-در-رقابتهای-آسیا-اقیانوسیه-آماده-می-شوند
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از تغییرات تیم های مردان و بانوان برای شرکت در مسابقات آسیا اقیانوسیه خبر داد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از تغییرات تیم های مردان و بانوان برای شرکت در مسابقات آسیا اقیانوسیه خبر داد.

هادی رضایی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی پایانی تیم ملی والیبال نشسته مردان و بانوان با حضور بازیکنان اعزامی از ۲۷ خردادماه آغاز می شود که در این اردو اجرای مسائل تاکتیکی و هماهنگی، مورد نظر ماست.

وی در ادامه از آنالیز تیم ملی بانوان ژاپن خبر داد و افزود: فیلم بازی تیم ملی بانوان ژاپن که ماه گذشته در تورنمنتی در کشور چین انجام شد را تهیه کرده و قرار است آنالیز کنیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: در تیم ملی بانوان روند جوانگرایی را آغاز کرده ایم و این روند در پایان این مسابقات هم ادامه خواهد داشت تا تیم ملی برای کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی و جهانی آماده کنیم.

وی درخصوص تیم ملی والیبال نشسته مردان نیز اظهار داشت: برای تیم ملی مردان برنامه طولانی مدتی درنظر گرفته ایم که بازی های پاراآسیایی شروع کارشان برای شرکت در مسابقات جهانی هلند و در نهایت پارالمپیک توکیو است.

 

 


رضایی درباره ترکیب اعزامی تیم ملی نیز گفت: از ترکیب تیم ملی مردان دو ورزشکار و در تیم بانوان پنج بازیکن تغییر کرده اند.

گفتنی است؛ مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان با حضور تیم های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان با حضور تیم های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا از ۵ تا ۱۳ تیر ماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد.

داود علیپوریان، محمدخالقی، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، امیرحسین کفشدار، احمد ایری، حسین گلستانی، مهرزاد مهروان و میثم علیپور در بخش مردان و نسرین فرهادی، طیبه جعفری، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی، بتول خلیل زاده، بتول جعفریان، رضوان ميرزایی، مهری فلاحی، فرزانه حیدری، زینب ملکی، زهرا دانای طوس و مژگان سعیدی در بخش بانوان بازیکنان اعزامی به مسابقات هستند.

کد خبر : ۲,۴۵۱
اشتراک در