۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۱۷
جواد-حردانی-رکوردم-را-در-مسابقات-جهانی-دوومیدانی-ارتقا-می-دهم
این روزها جواد حردانی، پرتابگر ایران، تمرینات فشرده ای را در گرمای ۵۲ درجه اهواز انجام می دهد تا علاوه بر کسب مدال مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان در لندن، رکوردش را در ماده پرتاب وزنه ارتقا دهد.

این روزها جواد حردانی، پرتابگر ایران، تمرینات فشرده ای را در گرمای ۵۲ درجه اهواز انجام می دهد تا علاوه بر کسب مدال مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان  در لندن، رکوردش را در ماده پرتاب وزنه ارتقا دهد.

مدال آور بازی های پارالمپیک آتن، پکن،  لندن و ریو درباره شرایط تمرینی اش به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در مسابقات جهانی لندن در ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۸ رقابت خواهم کرد و قصد دارم مدال این پیکارها را کسب کنم.

وی افزود: در گرمای ۵۲ درجه و گرد و غبار اهواز تمرین می کنم، چون تمریناتم باید در فضای آزاد باشد که سخت است و از مسئولان هم تقاضای حمایت دارم تا بتوانم در شرایط مناسبی تمرین کنم.

جواد حردانی خاطرنشان کرد: بعد از بازی های پارالمپیک سه ماه استراحت کرده و سپس تمریناتم را با کمک آقای مصطفی بهرامی آغاز کردم و در مسابقات قهرمانی کشور سهمیه ورودی مسابقات جهانی را کسب کردم و می خواهم در مسابقات جهانی لندن رکوردم را به میزان ۷۰ سانتیمتر تا یک متر ارتقا دهم.

 

 


وی به مشکل تغییر کلاس ها اشاره کرد و ادامه داد: بزرگ ترین مشکل ما این است که کلاس های مواد دو و میدانی در مسابقات مختلف از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک تغییر می کند و نمی دانیم در چه ماده ای باید شرکت کنیم. این تغییرات از طرف کمیته برگزار کننده مسابقات انجام می شود که ما را در کسب مدال مسابقات المپیک و جهانی با مشکل مواجه کرده و به ما آسیب زده است.

ملی پوش دو و میدانی معلولان کشورمان اظهار داشت: رشته تخصصی من پرتاب دیسک است، اما در بازیهای پارالمپیک ریو اطلاع دادند که مسابقات در ماده پرتاب نیزه برگزار می شود و من در این ماده شرکت و مدال برنز کسب کردم. در بازیهای پارالمپیک لندن در دو ماده رقابت کردم که در ماده پرتاب دیسک مدال طلا و در پرتاب وزنه مدال برنز گرفتم. در بازیهای پارالمپیک پکن در ماده پرتاب دیسک مدال طلا و در پرتاب نیزه مدال برنز به دست آوردم و در بازی های پارالمپیک آتن در ماده پرتاب دیسک نایب قهرمان شدم و در مسابقات جهانی دوره قبل هم در ماده پرتاب دیسک به عنوان نایب قهرمانی دست یافتم.

کد خبر : ۲,۴۵۰
اشتراک در