۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۲۲
نایب-قهرمان-بازی-های-دو-و-میدانی-پارالمپیک-ریو-قول-کسب-مدال-در-رقابتهای-جهانی-را-داد
ملی پوش دو و میدانی معلولان که قصد دارد در مسابقات جهانی در دو ماده پرتاب نیزه و پرتاب وزنه شرکت کند، برای ارتقای رکورد جهانی به لندن می رود.

ملی پوش دو و میدانی معلولان که  قصد دارد در مسابقات جهانی در دو ماده پرتاب نیزه و پرتاب وزنه شرکت کند، برای ارتقای رکورد جهانی به لندن می رود.

حامد امیری که رکورددار آسیا در سه ماده پرتاب دیسک، وزنه و نیزه است درباره شرایط آمادگی اش به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در بازی های پارالمپیک ریو در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۵ شرکت کردم که موفق شدم رکورد جهان را به میزان یک متر و ۱۰ سانتی متر جا به جا کرده و به ۱۱ متر و ۴۰ سانتی متر برسانم و صاحب مدال نقره شوم.

وی افزود: در مسابقات جهانی لندن نیز می خواهم رکورد جهان را بار دیگر ارتقا داده و به بیش از ۱۲ متر برسانم.

ملی پوش دو و میدانی معلولان کشورمان درباره رقابت در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ اظهار داشت: این ماده رشته تخصصی من است و برای نخستین بار در این ماده و در چنین میدانی شرکت می کنم بنابراین رقابت سختی دارم، چون روسیه و یونان قهرمان و نایب قهرمان جهان هستند و به همین دلیل فقط قول می دهم روی سکو بایستم.

 

 


وی در خصوص شرایط آمادگی اش گفت: تمریناتم را از حدود چهار ماه گذشته انجام می دهم و در مسابقات انتخابی تیم ملی با یک پرتاب توانستم رکورد ورودی مسابقات جهانی را کسب کنم.

امیری که این روزها بدون مربی تمرین می کند، ادامه داد: تمریناتم را در خرم آباد بدون مربی انجام می دهم و از آنجایی که در رشته قدرتی فعالیت داشته ام به نحوه تمرینات بدنسازی آشنا هستم و برنامه تمرینی را از آقای بهمن رضایی می گیرم. در مسابقات انتخابی تیم ملی هم ۵۰ سانتی متر بیشتر از بازی های پارالمپیک ریو پرتاب کردم.

وی افزود: اگرچه تمرین بدون مربی سخت است، اما تا زمانیکه اردوهای تیم ملی آغاز شود از آقای بهمن رضایی برنامه تمرینی می گیرم. در ماده پرتاب نیزه مسابقات جهانی هم حتما روی سکو می ایستم و دو مدال به دست می آورم. هدفم این است خودم را در این رقابتها ثابت کنم.

کد خبر : ۲,۴۴۶
اشتراک در