۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۳۸
محسن-کائیدی-با-رکوردهای-تمرینی-ام-می-توانم-در-جهانی-لندن-مدال-کسب-کنم
پرتابگر دو و میدانی ایران قصد دارد در مسابقات جهانی معلولان لندن در دو ماده پرتاب نیزه و وزنه شرکت کند و معتقد است با رکوردهای تمرینی می تواند صاحب مدال جهانی شود.

پرتابگر دو و میدانی ایران قصد دارد در مسابقات جهانی معلولان لندن در دو ماده پرتاب نیزه و وزنه شرکت کند و معتقد است با رکوردهای تمرینی می تواند صاحب مدال جهانی شود.

محسن کائیدی که تجربه حضور در چند دوره مسابقات جهانی را دارد درباره شرایطش برای شرکت در رقابت های لندن به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: از سال ۲۰۰۶ در مسابقات جهانی دو و میدانی معلولان شرکت کرده ام که در مسابقات سال ۲۰۱۰ امارات در ماده پرتاب نیزه مدال طلا را به دست آوردم. در سال ۲۰۱۳ رقابت ها در لیون فرانسه برگزار شد که در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۳/۳۴ مدال طلا و در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ مدال برنز کسب کردم. در مسابقات سال ۲۰۱۵ دوحه قطر نیز مدال برنز پرتاب نیزه F ۳۴ و مدال نقره ماده پرتاب وزنه همین کلاس را به دست آوردم.

 

 


وی افزود: در مسابقات این دوره نیز برای کسب خوشرنگ ترین مدال تلاش می کنم، اما بعد از بازی های پارالمپیک ریو به دلیل مسائلی که مانع کسب نتیجه ام شد استراحت بیشتری کردم.

ملی پوش دو و میدانی ایران در خصوص هدفش در مسابقات جهانی اظهار داشت: تمریناتم را از حدود شش ماه گذشته تحت نظر آقای مصطفی بهرامی، مربی ام آغاز کرده ام و قصد دارم بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی لندن کسب کنم، اما ممکن است قضاوت مسابقات پرتاب سلیقه ای باشد و همین امر معمولا در کسب نتیجه مشکل ساز می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم در این مسابقات بتوانم روی سکو بایستم چون تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و اگر رکوردهای تمرینی را به دست آورم می توانم مدال کسب کنم.

 محسن کائیدی تجربه حضور در بازی های پارالمپیک پکن، لندن و ریو را دارد که در بازی های پارالمپیک ۲۰۰۸ پکن در ماده پرتاب نیزه عنوان پنجم را کسب کرد. در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در پرتاب نیزه مدال طلا و در پرتاب وزنه مدال نقره گرفت و در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در دو ماده شرکت کرد که در پرتاب نیزه عنوان سوم را به دست آورد.

کد خبر : ۲,۴۴۲
اشتراک در