۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۵۷
فیلیپ-کریون-به-آنچه-با-هم-به-دست-آورده-ایم-می-بالم
رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت از آنچه در سال های گذشته در این کمیته به همراه دیگران به دست آورده است، به خود می بالد.
رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت از آنچه در سال های گذشته در این کمیته به همراه دیگران به دست آورده است، به خود می بالد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، «سر فیلیپ کریون» به مناسبت انتشار مجله «پارالمپین» پیامی را منتشر کرده و طی آن پیشرفت کمیته بین المللی در ۱۶ سال گذشته را ستوده است.

کریون گفت: صادقانه می توانم بگویم که از هر لحظه حضور در جنبش پارالمپیک لذت برده ام و واقعا به آنچه در این سال ها به دست آورده ایم، به خودم می بالم. بر این باورم جنبش پارالمپیک اصلا با سال ۲۰۰۱ که من هدایت این کمیته را بر عهده گرفتم، قابل مقایسه نیست. ما در کنار هم از رشد و پیشرفت در همه عرصه ها لذت برده ایم.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک ادامه داد: امروز، IPC از یک سازمان معلول به یک سازمان قابل احترام بین المللی ورزشی تبدیل شده است. ما در خصوص برگزاری رقابتهای مهم دارای یک رکورد خوب هستیم و اینکه از طریق ورزش موفق شده ایم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و شاهد تغییرات اجتماعی باشیم.

کریون گفت: می خواهم از همه کسانی که در این موفقیت سهم داشتند، تشکر کنم به خصوص ورزشکاران که با عملکردشان فراتر از انتظارات من ظاهر شده اند.

کد خبر : ۲,۴۳۱
اشتراک در