۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۲۴
نخستین جلسه شورای عالی بازی های پارآسیایی اینچئون برگزار شد
گودرزی: انتظار من از فدراسیون های ورزشی داشتن نگاهی ارزشی به مسائل است

وزیر ورزش و جوانان الگوی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان را الگویی موفق عنوان کرد و گفت: در این فدراسیون مسائل به عنوان ارزش دیده و پرداخته می شوند وانتظار من نیز ز دیگر فدراسیون های ورزشی این است که ورای وظیفه عمل کنند .

به گزارش  کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نخستین جلسه شورای عالی بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون امور ورزش بانوان، رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان، نایب رئیس و دبیراین کمیته، معاون توسعه منابع و پشتیبانی،‌ معاون فرهنگی، تربیتی و پ‍ژوهشی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ومشاور وزیر ومدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد .

در ابتدای این جلسه خسروی وفا ضمن بیان گزارشی از وضعیت کاروان اعزامی به بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون گفت: این کاروان با 147 مرد و 57 زن و با هدف حفظ و ارتقای جایگاه چهارمی بازی های دوره پیش به این مسابقات اعزام می شود .

وی افزود: نکته حائز اهمیت در این دوره از بازی ها رشد 70 درصدی بانوان کاروان ایران نسبت به دوره پیش بوده است که نشان می دهد روز به روز زنان ما به خصوص زنان معلول به جایگاه واقعی خود نزدیک تر می شوند .

دراین جلسه وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از برنامه های منضبط کمیته ملی پارالمپیک به موفقت وزارت ورزش وجوانان برای استقلال مالی کمیته ملی پارالمپیک اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز از این گروه شاهد بودم به واسطه سالها تجربه رخ داده است .

گودرزی خاطرنشان کرد: به دو دلیل از این تیم تشکر می کنم ؛‌یکی راه اندازی ورزش در حوزه جانبازان و معلولان و دیگری تلاشی که نه از باب ماموریت بلکه رسالت وار انجام می شود .

وی اضافه کرد: آن چه که به عنوان مدیریت جهادی مطرح است در معیارهای اداری و بروکراتیک نمی گنجد چرا که مفهومی معنوی دارد و نگاهی اسلامی با مدیریتی اسلامی پشت آن نهفته است .

وزیر ورزش و جوانان در ادامه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان را الگویی موفق عنوان کرد و گفت: در این فدراسیون مسائل به عنوان ارزش دیده و پرداخته می شوند وانتظار من نیزاز دیگر فدراسیون های ورزشی این است که ورای وظیفه عمل کنند .

وی ادامه داد: هرچه ما برای جوانان و نوجوانان به خصوص دختران این سرزمین وقت بگذاریم باز کم است و باید برنامه ریزی بیشتری در این حوزه داشته باشیم .

گودرزی با تاکید بر مشکلات عدیده ی  ورزشکاران جانباز و معلول اظهارداشت :آنها  به دور از حاشیه فعالیت می کنند و توصیه می کنم همگی مبنا کار را براین اساس کار جهادی و ارزشی  قراردهند ؛‌این گونه  جامعه ما جامعه ای آباد خواهد شد و برای رسیدن به این مرحله باید تلاشهایمان دو چندان شود .

 وزیر ورزش و جوانان در پایان با آرزوی توفیق برای کاروان پارآسیایی اعزامی به کره جنوبی گفت: امروز فرصتی پیش آمد تا از  مسئولان این حوزه تشکر و امیدوارم بتوانم به صورت عملی نیز از آن ها تقدیرکنم
 

کد خبر : ۲۴۳
اشتراک در