۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۹
اردوهای-آمادگی-تیم-فوتبال-پنج-نفره-بعد-از-انتخابی-تیم-ملی-آغاز-می-شود
اردوهای آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات آسیایی مالزی بعد از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آغاز می شود.
اردوهای آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات آسیایی مالزی بعد از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات آسیایی فوتبال پنج نفره آذرماه در کشور مالزی برگزار می شود که کسب سهمیه رقابتهای جهانی ۲۰۱۸ مادرید است.

وی افزود: دو هفته بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می شود و ۲۰ روز بعد از آن نیز اردوهای آمادگی آغاز خواهد شد.

جواد فلفلی ادامه داد: همزمان با برگزاری اردوهای آمادگی، دو دوره مسابقات باشگاهی را برای بالا بردن آمادگی ملی پوشان پیش بینی کرده ایم که به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در هفت مرحله اشاره کرد و اظهار داشت: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی، هفت مرحله اردوی آمادگی پیش بینی کرده ایم که با موافقت فدراسیون اردوها را برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در پایان به تغییر ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: مطمئنا در ترکیب و شرایط تیم ملی در مقایسه با بازیهای پارالمپیک ریو تغییراتی خواهیم داشت، اما خیلی عمده نیست یعنی تغییرات کمی داریم و نگاهمان به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. در این اردوها از بازیکنان جوان در کنار باتجربه ها استفاده می کنیم تا جوان ترها از تجربه کافی برخوردار شوند.

کد خبر : ۲,۴۱۹
اشتراک در