۹ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۰۰
وزیر-ورزش-و-جوانان-رئیس-کمیته-ملی-پارالمپیک-و-روسای-فدراسیون-ها-با-یادکار-امام-ره-دیدار-کردند
وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، معاونان وزیر، روسای فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار نمودند.

وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، معاونان وزیر، روسای فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی کمیته، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیرورزش و جوانان عصر دوشنبه به همراه محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، معاونان و مسئولان ستادی وزارت ورزش، جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران کشور با حضور در حسینیه جماران با یادگار امام راحل دیدار کردند.

در این دیدار محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، تاج رییس فدراسیون فوتبال، ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی، مارکار آقاجانیان پیشکسوت فوتبال، به نمایندگی از جامعه ورزش نکاتی را بیان نمودند.

 

 


محمود خسروی وفا با بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) تاکید کرد: نسل جوان بداند ما امانت دار پرچمی هستیم که امام افراشت. جامعه ورزش بیش از ۵۰۰۰ شهید داده است و امام به ما یاد داد که می توانیم.

 

 


ابراهیم جوادی گفت: هرساله اینجا جمع می شویم تا اعلام کنیم پیرو خط امام راحل هستیم.

مارکار آقاجانیان اظهار داشت: امام تاکید ویژه ای روی مسائل فرهنگی داشتند و به جامعه ارامنه بسیار لطف داشتند.

در ادامه مهدی تاج عنوان کرد: روز تاسوعا سال گذشته در بازی ایران و کره، جامعه ورزش با جلوه باشکوهی که تماشاگران به استادیوم آزادی دادند و آن را به یک حسینیه صد هزار نفری تبدیل کردند، به بهترین شکل روسفید شد.

وی با بیان این مطلب که ورزش بخشی از جامعه است گفت: حضور جامعه ورزش در انتخابات چشمگیر بود.

 

 


در ادامه این دیدار دکتر سلطانی فر و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در خصوص موضوع ورزش و اهمیت آن سخنرانی کردند.

در این مراسم پیراهن شماره ۲۰ تیم ملی فوتبال ایران به رسم یادگار از سوی دکتر سلطانی فر به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی اهدا شد.

این مراسم با اقامه نماز جماعت و ضیافت افطار به پایان رسید.

کد خبر : ۲,۴۱۲
اشتراک در