۹ خرداد ۱۳۹۶ ۰۵:۵۰
حضور-تیم-قایقرانی-در-مسابقات-کاپ-جهانی-مجارستان-لغو-شد
سرمربی تیم ملی پاراکانو از لغو سفر تیم ملی به رقابتهای کاپ جهانی مجارستان خبر داد.

سرمربی تیم ملی پاراکانو از لغو سفر تیم ملی به رقابتهای کاپ جهانی مجارستان خبر داد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مرحله هشتم اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات جهانی جمهوری چک و آسیایی از روز شنبه آغاز شده  و سرمربی تیم ملی پس از لغو سفر شاگردانش به کاپ جهانی برای ثبت رکوردهای خوب در مسابقات قهرمانی جهان تلاش می کند.

مسعود مهدوی نیا در خصوص شرایط تمرینی و آمادگی تیم ملی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به برنامه ریزی و پیش بینی انجام شده قصد داشتیم تیم را در آمادگی نسبی نگه داریم تا به شرایط مناسب برای پارو زدن در مسابقات جهانی برسند.

وی افزود: هدف از برنامه تمرینی، استقامت و رساندن تیم به شرایط مسابقه قبل از رقابت های کاپ جهانی بود، چون مسابقات قهرمانی جهانی پایان مردادماه برگزار می شود و باید ابتدا تیم را برای شرکت در این رقابت ها آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراکانوی کشورمان اظهار داشت: پیش بینی ما این بود که تا مسابقات کاپ جهانی تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم و از آنها تست بگیریم، اما حضور در این مسابقات لغو شده است.

 

 


مهدوی نیا  کافی نبودن منابع مالی برای شرکت در این مسابقات را دلیل لغو سفر به کاپ جهانی مجارستان  دانست و افزود: برای شرکت در کاپ جهانی باید هزینه ها را تامین می کردیم که برای فدراسیون قایقرانی مقدور نیست، اما قول دادند تیم ملی به رقابت های قهرمانی جهان در کشور چک اعزام شود. تیم ملی همچنین باید برای قهرمانی آسیا در تایلند آماده شود.

شهلا بهروزی راد از کرمانشاه، اسلام جاهدی از هرمزگان، اکبر طهماسبی از تهران و نادر عیوضی از گیلان نفرات دعوت شده به اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر مسعود مهدوی نیا انجام می دهند. این اردو از ششم خردادماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۶ خردادماه ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر : ۲,۴۱۰
اشتراک در