۹ خرداد ۱۳۹۶ ۰۵:۲۴
با-همکاری-بنیاد-آجیتوس---کارگاه-توسعه-ورزش-پارالمپیکی-برگزار-شد
کارگاه آموزشی چهار روزه ای برای توسعه ورزش پارالمپیکی با حضور پنج کشور آسیای مرکزی به میزبانی قزاقستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی چهار روزه ای برای توسعه ورزش پارالمپیکی با حضور پنج کشور آسیای مرکزی به میزبانی قزاقستان برگزار شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این کارگاه آموزشی چهار روزه با حضور کشورهای قزاقستان، ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان و با همت بازوی توسعه ای کمیته بین المللی پارالمپیک، بنیاد آجیتوس، در شهر آستانه برگزار شد.

این کارگاه در راستای طرحی به نام «برنامه ظرفیت سازمانی» برگزار شد که در خصوص تقویت محورهایی چون بازاریابی، مدیریت، پیشرفت ورزشکار،  تقویت ورزشکاران معلول و نیز استفاده از توانمندی های گوناگون آنها آموزش داده شد.

مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران در این خصوص گفت: در طرحی که ما برای چهار ساله ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ در نظر گرفته ایم، توجه ویژه ای به توسعه ظرفیت سازمانی شده و می خواهیم ورزش معلولان را از سطوح همگانی به رده های بالا ارتقا دهیم. چنین ارتقای سطحی در داخل بدون شک نیاز به همکاری و مشارکت کمیته های ملی کشورهای آسیایی و دیگر بخش های جهان دارد. و نیز مستلزم ارتباط ورزش های پارالمپیکی با کمیته بین المللی پارالمپیک است.

 

 


لازم به ذکر می باشد که به نمایندگی از کمیته ملی پارالمپیک کشورمان فریبا محمدی و احمد عبدالمالکی در این کارگاه حضور داشتند.

طرح برنامه ظرفیت سازمانی از فوریه سال ۲۰۱۴ راه اندای شده و تا به حال بیش از ۱۰۰۰ نفر از ۳۹ کشور جهان در آن شرکت کرده اند.

کد خبر : ۲,۴۰۸
اشتراک در