۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۳۲
مسابقه-طراحی-سمبل-های-المپیک-و-پارالمپیک-توکیو-2020-آغاز-شد--دعوت-کمیته-ملی-پارالمپیک-از-طراحان-ایرانی-جهت-شرکت-در-مسابقه
مسابقه طراحی سمبل بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 از روز گذشته با دعوت کمسیونر امور فرهنگی ژاپن از عموم مردم برای شرکت در مسابقه شروع شد.
 
مسابقه طراحی سمبل بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 از روز گذشته با دعوت  کمسیونر امور فرهنگی ژاپن از عموم مردم برای شرکت در مسابقه شروع شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، عموم مردم و طراحان ایرانی می توانند با ارسال آثار خود به  کمیته ملی پارالمپیک در این رقابت شرکت نمایند.

 بنابرهمین گزارش و براساس اعلام برگزار کنندگان بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020، عموم مردم از کشورهای جهان و در رده های سنی مختلف می توانند در این مسابقه شرکت نمایند. مسئولان برگزارکنندگان بازیهای توکیو 2020 اعلام کرده اند که در مسابقه طراحی سمبل مسابقات کودکان حضور فعال داشته باشند.

طرح های ارسالی لازم است که در 6 وجه طراحی شود و روایت سمبل ها همراه با طرح های ارسالی ارائه شود. توجه به تاریخچه و فرهنگ ژاپن لازم است بخش ویژه طراحی ها باشد. بنابر همین اعلام در طراحی هایی که ارسال می شود طرح های ارسالی کودکان مورد توجه و ارزیابی بیشتری قرار می گیرند.

علاقمندان به شرکت در مسابقه طراحی سمبل بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 تا تاریخ بیست تیرماه جاری می توانند آثار خود را به کمیته ملی پارالمپیک photo@paralympic.ir ارسال نمایند.

کد خبر : ۲,۳۸۹
اشتراک در