۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۵:۳۲
ستاد-مسابقات-قهرمانی-تیراندازی-با-کمان-آسیا-تشکیل-می-شود
ستاد رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک تا پایان این هفته تشکیل می شود.
ستاد رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک تا پایان این هفته تشکیل می شود.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات قهرمانی آسیا قرار است آبان ماه به میزبانی کشورمان برگزار شود که ستاد برگزاری این رقابت ها تا پایان این هفته تشکیل خواهد شد.

مجید کهتری در خصوص مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: این اردو با حضور ۱۹ بازیکن از سوم تا چهاردهم خردادماه در شهر مشهد مقدس برگزار می شود که در پایان اردو از بازیکنان رکوردگیری خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی برای حضور در مسابقات بین المللی جمهوری چک دارند و در پایان اردوی مشهد از ملی پوشان رکوردگیری خواهد شد و بازیکنان برتر را برای اردوی سوم انتخاب خواهیم کرد.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان با اشاره به مرحله سوم و پایانی تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی چک خاطرنشان کرد: اردوی پایانی تیم ملی از پنجم تیرماه آغاز می شود و تا اعزام تیم ملی به تورنمنت بین المللی چک ادامه دارد. این مسابقات از ۲۵ تیرماه آغاز شده و تا دوم مردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

کهتری در پایان یادآور شد: تیم ملی با وجود نداشتن تمرین بعد از بازی های پارالمپیک ریو شرایط خوبی دارد و در این اردو نیز تلاش می کنیم ایرادها برطرف شود و بهترین ها را برای شرکت در تورنمنت بین المللی چک انتخاب کنیم.

کد خبر : ۲,۳۸۶
اشتراک در