۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۹
مجید-فرزین--قول-می-دهم-طلای-پارالمپیک-ریو-را-در-توکیو-تکرار-کنم
ملی پوش وزنه برداری پارالمپیک گفت: به بزرگترین اهدافم دست یافته ام اما قول می دهم با دعای خیر مردم بتوانم طلای بازی های پارالمپیک ریو را در توکیو هم جبران کنم.
ملی پوش وزنه برداری پارالمپیک گفت: به بزرگترین اهدافم دست یافته ام اما قول می دهم با دعای خیر مردم بتوانم طلای بازی های پارالمپیک ریو را در توکیو هم جبران کنم.

وی که نخستین روزهای تمریناتش را پس از بازی های پارالمپیک ریو تجربه می کند به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: طلای بازی های پارالمپیک را در کارنامه مسابقات ورزشی خود دارم و رکورددار دنیا هستم. بعد از گذشت شش ماه از بازی های پارالمپیک اسم من در کتاب گینس ثبت شد. من در بازی های پارالمپیک ریو در دسته ۸۰ کیلوگرم توانستم وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی را بالای سر بردم و به همین جهت اسم من در کتاب گینس ثبت شده است.

مجید فرزین ضمن تشکر از زحمات مسئولان و مربیان افزود: با زحمات مربیان و مسئولان برای حضور موفق در رقابت های جهانی آماده می شویم که اوایل مهرماه در مکزیک برگزار می شود. 

وی ادامه داد: بعد از بازی های پارالمپیک ریو به دلیل اینکه دانشجوی دکترای رشته تربیت بدنی هستم تمرین نداشتم و به تازگی تمریناتم را آغاز کرده ام. رکورد ۲۶۰ کیلوگرم را در تمرینات اردویی زده ام و امیدورام در رقابت های جهانی نیز بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وزنه بردار طلایی ایران با اعلام این مطلب که به بزرگترین اهدافش دست یافته است، خاطرنشان کرد: بزرگ ترین هدف هر ورزشکار دست یافتن به مدال طلای پارلمپیک و جا به جا کردن رکورد جهان است که به آنها دست یافته ام و امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم.

فرزین در پایان گفت: خدا را شکر می کنم که اختلاف رکوردم با رقبا زیاد است. به نظر من خواستن توانستن است و هرکس با انگیزه و پشتکار می تواند به هدفش دست یابد.

کد خبر : ۲,۳۸۵
اشتراک در