۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۲۲
رئیس-انجمن-افراد-با-هوش-میانه-دو-و-میدانی-قدم-بزرگی-در-مسابقات-جهانی-تایلند-برداشت
رئیس انجمن افراد با هوش میانه معتقد است تیم ملی دو و میدانی در مسابقات جهانی افراد باهوش میانه نتایج خوبی کسب کرده و باید تعداد بیشتری دو و میدانی کار به مسابقات جهاني دوره بعد اعزام شوند.
رئیس انجمن افراد با هوش میانه معتقد است تیم ملی دو و میدانی در مسابقات جهانی افراد باهوش میانه نتایج خوبی کسب کرده و باید تعداد بیشتری دو و میدانی کار به مسابقات جهانی دوره بعد اعزام شوند.

عباس باغستانی با بیان این مطلب که تیم پنج نفره ایران نتیجه خوبی را در مسابقات جهانی افراد باهوش میانه کسب کرده است به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی دو و میدانی در مسابقات جهانی با ترکیب پنج ورزشکار و بعد از سه سال شرکت کرد و با حریفانی که از لحاظ سطح فنی و کار زیربنایی بالاتر از ما بودند، رقابت کرد و عنوان هشتم را به دست آورد.

وی افزود: به نظر من کسب سه مدال رنگارنگ و به دست آوردن مقام هشتم مسابقات قدم بزرگی است و ورزشکاران کشورمان کار ارزشمندی انجام دادند.

رئیس انجمن افراد باهوش میانه با اعلام این مطلب که رشته دو و میدانی افراد باهوش میانه جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است، اظهار داشت: مسابقات جهانی دو و میدانی در ۲۵ ماده برگزار شد در حالیکه تیم کشورمان در چهار ماده شرکت کرد. از طرفی در بخش بانوان نیز باید سرمایه گذاری کنیم.

وی ادامه داد: پتانسیل بالایی در رشته دو و میدانی افراد باهوش میانه وجود دارد و باید با حمایت و پشتیبانی مسئولان با تعداد بیشتری در مسابقات دوره آینده شرکت کنیم چون دو و میدانی کاران می توانند با هزینه کم مقام های خوبی کسب کنند.

باغستانی در پایان یادآور شد: تمرکز ما بر روی بازیهای پاراآسیایی است و هنوز نمی دانیم با چه تعداد ورزشکار می توانیم در این بازی ها شرکت کنیم. بعد از این رقابت ها نیز تلاش می کنیم در بخش بانوان و با تعداد بیشتری در مسابقات جهانی حضور داشته باشیم.

کد خبر : ۲,۳۷۳
اشتراک در