۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۴۴
بازیهای-کشورهای-اسلامی---قلعه-ناصری-و-محمدیاری-نقره-و-برنز-گرفتند
دو پرتابگر وزنه ایران علیرضا قلعه ناصری و علی محمدیاری روز سه شنبه در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی به ترتیب به مدال های نقره و برنز دست یافتند.
دو پرتابگر وزنه ایران علیرضا قلعه ناصری و علی محمدیاری  روز سه شنبه در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی به ترتیب به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در ادامه روز نخست رقابتهای دو و میدانی بازی های کشورهای اسلامی در باکوی آذربایجان، مسابقات پرتاب وزنه کلاس F-۵۶ در ورزشگاه المپیک باکو برگزار شد.

 قلعه ناصری و محمدیاری نمایندگان ایران در این بخش از مسابقات بودند که با حضور ٩ پرتابگر برگزار شد. هر یک از پرتابگران ٦ بار اقدام به پرتاب کردند تا بر اساس رکوردهای ثبت شده، وضعیت خود را در جدول رده بندی مشخص و نهایی کنند.

در این مرحله از مسابقات محمد یاری بعد از خطا در پرتاب اول خود، رکورد ٩/٩١ متر را در پرتاب دوم خود ثبت کرد. این پرتابگر در پرتاب های سوم تا ششم خود نیز به ترتیب رکورد ١٠ متر، ١٠/٣٧ متر، ٩/٩٥ متر و ٩/٣٥ متر را ثبت کرد.


همچنین قلعه ناصری در پرتاب اول رکورد ٩/٧٧ متر را ثبت کرد. وی بعد از خطا در دومین پرتاب، رکورد ٩/٤٨ را برای سومین پرتابش به ثبت رساند. این پرتابگر در پرتاب های سوم تا ششم به ترتیب رکوردهای ٩/٩٩ متر، ١٠/٠١ متر و ١٠/٤٩ متر را ثبت کرد.


بر این اساس رکورد ١٠/٣٧ محمد یاری و ١٠/٤٩ قلعه ناصری به عنوان بهترین رکوردهای آنها ثبت شد.

«اولوخان موسایف» از آذربایجان به مدال طلای این ماده رسید.

کد خبر : ۲,۳۵۹
اشتراک در