۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۴:۱۵
رقابت-چهار-دو-و-میدانی-کار-در-روز-نخست-بازی-های-کشورهای-اسلامی
مسابقات دوومیدانی بازی های کشورهای اسلامی از روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر باکوی آذربایجان آغاز و به مدت ۵ روز پیگیری خواهد شد.
مسابقات دوومیدانی بازی های کشورهای اسلامی از روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر باکوی آذربایجان آغاز و به مدت ۵ روز پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات دو و میدانی بازی های کشورهای اسلامی از روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در باکو آغاز می شود که در روز نخست جاوید احسانی شکیب، جواد دلاکه، علی محمدیاری و علیرضا قلعه ناصری در پرتاب وزنه رقابت خواهند کرد.

روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جاوید احسانی شکیب، مهدی مرادی، علی محمدیاری و علیرضا قلعه ناصری در ماده پرتاب دیسک و امیر خسروانی و حسین سعیدی در ماده دوی ۱۰۰ متر مسابقه خواهند داد.

روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه مسابقات نمایندگان کشورمان در دو ماده برگزار می شود که سجاد نیک پرست و سیدعرفان حسینی در ماده پرتاب نیزه و آرش خسروی در دوی ۱۰۰ متر برابر حریفان خود قرار می گیرند.

در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه مسابقات در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی انجام خواهد شد.

روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه که روز پایانی رقابتها هم محسوب می شود، مسابقات در چهار ماده برگزار می شود که آرش خسروی در پرش طول، وحید علی نجیمی و حسین سعیدی در دوی ۴۰۰ متر، سامان پاکباز و مسعود حیدری در پرتاب وزنه و امیر خسروانی و وحید علی نجیمی در پرش طول رقابت خواهند کرد.

کد خبر : ۲,۳۴۹
اشتراک در