۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۳:۵۱
ابراز-رضایت-رئیس-اجرایی-کمیته-بین-المللی-پارالمپیک-از-روند-آماده-سازی-توکیو
«خاویر گونزالس»، رئیس اجرایی کمیته بین المللی پارالمپیک، روند آماده سازی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بسیار خوب توصیف کرد.

«خاویر گونزالس»، رئیس اجرایی کمیته بین المللی پارالمپیک، روند آماده سازی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بسیار خوب توصیف کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در فاصله ۱۲۰۰ روز تا آغاز بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، گونزالس روند آماده سازی این بازی ها را امیدوارکننده خواند.

وی گفت: همه سهامداران تعهد و اشتیاق بسیار بالایی از خود نشان داده اند تا بتوانند بهترین پارالمپیک همه ادوار را به روی صحنه ببرند.  مردم برای بازی های پارالمپیک لندن در فاصله یک ماه مانده به بازی ها، یک میلیون بلیت خریداری کردند و در نهایت ۲ میلیون ۸۵۰ هزار بلیت به فروش رفت. امیداورام توکیو ۲۰۲۰ بتواند رکورد جدیدی را از خود بر جای بگذارد.

 

 


گونزالس ادامه داد: توکیو پیش از این مقصد بزرگ بازرگانان و گردشگران بوده و این بازی ها باعث تقویت آن خواهد شد. بنابراین بهبود دسترسی ها و علاوه بر این هتل های شهر امری حیاتی است.

رئیس اجرایی کمیته بین المللی پارالمپیک همچنین ابراز امیدواری کرد کمیته برگزارکننده بازی ها پیست دوچرخه سواری را تا میانه سال ۲۰۱۸ کامل و اصلاح کند.

برگزارکنندگان بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در نظر دارند با جمع آوری هشت تن فلز از لوازم فرسوده الکترونیکی، که شامل ۴۰ کیلوگرم طلا، ۴۹۰۰ کیلوگرم نقره و ۲۹۰۰ کیلوگرم برنز می شود، دو تن فلز خالص استخراج کرده و پنج هزار مدال بازی ها را تولید کنند.

کد خبر : ۲,۳۴۷
اشتراک در