۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۳:۴۳
ترکیب-تیم-بسکتبال-با-ویلچر-زیر-۲۳-سال-در-پایان-مرحله-سوم-اردو-مشخص-می-شود
مرحله سوم اردوی آمادگی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی از روز گذشته در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز شد.
مرحله سوم اردوی آمادگی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی از روز گذشته در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز شد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این اردو با ترکیب ۱۲ بازیکن از روز گذشته آغاز شده است و تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

حسن پالار با اعلام این خبر که ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات جهانی در پایان این اردو مشخص می شود، افزود: درحال حاضر ۱۲ نفر به اردو دعوت شده اند و اواخر این اردو ترکیب نهایی مشخص خواهد شد و اردوی پایانی را نیز تا ۱۵ خردادماه که اعزام به این رقابت ها است، پیگیری می کنیم.

وی درباره شرایط شاگردانش در این اردو اظهار داشت: شرایط تیم نسبت به اردوی قبل خیلی بهتر و امیدوارکننده تر شده است. در این اردو به کارهای تاکتیکی و تیمی و حمله و دفاع می پردازیم و از آنجایی که مسابقه نخست تیم ما با استرالیا است تمریناتمان بر اساس بازی اول متمرکز شده است. ما پیش از این نیز با این تیم بازی کرده ایم و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می کنیم، اما فیلم مسابقه تیم های ترکیه و ایتالیا را ندیده ایم. برای به دست آوردن فیلم مسابقات این تیم ها رایزنی کرده ایم و امیدوارم که به دستمان برسد.

محمدحسن سیاری، مجتبی کمالی، پیمان میزان، مهدی مظلوم، رضا عیوضی، مهدی ماندگاری، علی کریمی، همایون عسکری، مهدی عباسی، امیررضا احمدی، مهدی موسوی و حسنعلی کعبی، ۱۲ بازیکن دعوت شده به اردو هستند که تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی انجام می دهند.

رقابتهای قهرمانی جهان از ۱۸ تا ۲۶ خردادماه در دو گروه شش تیمی و در تورنتو کانادا برگزار می شود.

ایران در گروه اول این مسابقات قرار دارد و با تیم های ترکیه، کانادا، برزیل، استرالیا و ایتالیا همگروه است و در نخستین بازی خود روز هشتم ژوئن (۱۸ خردادماه) به مصاف تیم ملی استرالیا می رود.

گروه B رقابتها هم شامل تیم های بریتانیا، ژاپن، آمریکا، فرانسه، آفریقای جنوبی و آلمان می شود.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:
ایران – استرالیا       روز پنج شنبه ۱۸ خردادماه (ساعت ۸ به وقت محلی)
ایران – ترکیه           روز جمعه ۱۹ خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)
ایران – کانادا           روز شنبه ۲۰ خردادماه (ساعت ۱۸ به وقت محلی)
ایران – برزیل          روز یکشنبه ۲۱ خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)
ایران – ایتالیا         روز دوشنبه ۲۲ خردادماه (ساعت ۱۰ به وقت محلی)

در هر روز شش بازی از ساعت ۸ تا ۲۰ انجام می شود و تیم ها در روز سه شنبه ۲۳ خردادماه استراحت خواهند داشت تا آماده مرحله دوم مسابقات در روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه شوند.

کد خبر : ۲,۳۴۶
اشتراک در