۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۵:۴۹
رقابت-های-جودوی-کشورهای-اسلامی-از-امروز-آغاز-می-شود
تیم ملی دو و میدانی با ۱۳ ورزشکار برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی بامداد روز شنبه به کشور آذربایجان اعزام شد و تیم ملی جودو نیز از امروز در این رقابت ها برابر حریفان خود قرار می گیرد.
تیم ملی دو و میدانی با ۱۳ ورزشکار برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی بامداد روز شنبه به کشور آذربایجان اعزام شد و تیم ملی جودو نیز از امروز در این رقابت ها برابر حریفان خود قرار می گیرد.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: ملی پوشان جودوی ایران برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی روز بیستم اردیبشهت ماه به باکو محل برگزاری مسابقات اعزام شدند و رقابت خود را از امروز شنبه آغاز می کنند.

علی اصغر هادی زاده افزود: ملی پوشان جودو در بازی های کشورهای اسلامی کار سختی دارند چون تیم ملی کشورمان رقبای قدرتمندی از کشورهای ازبکستان و آذربایجان دارد که تجربه حضور در بازی های پارالمپیک را دارند. بنابراین جودوکاران باید مردانه رقابت کنند و اگر به مدال دست یابند کار خوب و موفقیت آمیزی کرده اند.

وی با بیان اینکه تیم ملی دو و میدانی شرایط بهتری در این مسابقات دارد، ادامه داد: در دو و میدانی ملی پوشان تجربه حضور در بازی های پارالمپیک را دارند و اکثر بازیکنان شانس کسب مدال دارند، اما رنگ مدال در مسابقات مشخص می شود. با توجه به کار کارشناسی که انجام داده ام فکر می کنم در رشته جودو یک مدال و در دو و میدانی بین ۶ تا ۸ مدال کسب کنیم.

تیم های ملی جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان در دو رشته جودو و دو و میدانی برای نخستین بار در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کنند.

تیم ملی دو و میدانی جانبازان معلولان و نابینایان و کم بینایان با ترکیب ۱۳ ورزشکار و ۵ مربی و در مواد دوی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر، پرتاب وزنه و نیزه و پرش طول در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کند.

آرش خسروی، امیر خسروانی، وحید علی نجمی،سامان پاکباز، مسعود حیدری، عرفان حسینی، آرش خسروی، سجاد نیک پرست و حسین سعیدی از فدراسیون  نابینایان و کم بینایان و علی محمدیاری، علیرضا قلعه ناصری، جاوید احسان شکیب، مهدی مرادی و جواد دلاکه از فدراسیون جانبازان و معلولان در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

تیم ملی جودو نیز با ترکیب سه ورزشکار به این پیکارها اعزام می شود که در وزن ۷۳ – کیلوگرم مهدی برجلو از تهران، ۹۰ – کیلوگرم محمدعلی شنانی از خوزستان و ۱۰۰ + کیلوگرم احسان موسی نژاد از مازندران ترکیب تیم اعزامی ایران را تشکیل می دهند. سرمربیگری تیم را نیز محمدرضا حاج یوسف زاده برعهده دارد.

کد خبر : ۲,۳۴۳
اشتراک در