۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۵:۳۴
تغییرات-در-انتظار-تیم-ملی-والیبال-نشسته-بانوان
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته قصد دارد تغییراتی را در تیم ملی بانوان به وجود آورد.
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته قصد دارد تغییراتی را در تیم ملی بانوان به وجود آورد.

هادی رضایی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای تیم ملی در سه بخش جوانان و بزرگسالان آقایان و بزرگسالان بانوان آغاز شده که در بخش جوانان ۱۵ نفر، در بزرگسالان مرد ۱۶ نفر و در بخش بانوان نیز ۱۶ نفر به اردو دعوت شده اند.

وی افزود: در بخش بزرگسالان مرد، ۱۱ نفر از ورزشکاران قدیمی و پارالمپیکی و پنج نفر به تازگی به ترکیب تیم ملی اضافه شده اند. در بخش بانوان هفت بازیکن جدید به ترکیب قدیمی اضافه شده اند تا برای مسابقات قهرمانی آسیا (از چهارم تیرماه در کشور چین) آماده شوند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته درباره تیم جوانان اظهار داشت: از آنجایی که تاریخ برگزاری مسابقات جهانی جوانان اعلام نشده است این تیم را به منظور پشتوانه سازی برای تیم های ملی آماده می کنیم و اگر مسابقه ای هم برای این تیم اعلام شود، تیم جوانان آماده حضور در این پیکارها هست.

وی ادامه داد: کار اصلی ما برای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا است که قصد داریم تیم جوانان بانوان را تشکیل دهیم، چون تیم ملی بانوان باید بازیکنان زیادی داشته باشد. باید کار اساسی برای دو تیم ملی آقایان و بانوان انجام دهیم.

رضایی در پایان گفت: درحال حاضر هفت بازیکن تیم ملی بانوان از بازیکنان جوان تشکیل شده که بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا تغییر اساسی برای این تیم درنظر گرفته ایم. ما برای تشکیل تیم خوب به زمان نیاز داریم و با تغییر در این تیم می توان رقابت را میان بازیکنان ایجاد کرد.

کد خبر : ۲,۳۳۶
اشتراک در