۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۴:۰۵
طاهری-دو-و-میدانی-کاران-برای-حضور-در-بازی-های-کشورهای-اسلامی-شرایط-خوبی-دارند
سرمربی تیم ملی دو و میدانی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: اطلاعی از رقبایمان در این مسابقات نداریم اما ملی پوشان شرایط خوبی دارند.
سرمربی تیم ملی دو و میدانی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: اطلاعی از رقبایمان در این مسابقات نداریم اما ملی پوشان شرایط خوبی دارند.

ماشاالله طاهری در آستانه اردوی تیم ملی دو و میدانی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی در باکوی آذربایجان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای تیم ملی دو و میدانی به صورت نیمه متمرکز برگزار می شود و بازیکنان از سه ماه گذشته تمریناتشان را انجام می دهند. اردوی پایانی که متصل به اعزام هست نیز برای هماهنگی بازیکنان انجام می شود.

وی افزود: برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می کنیم و اطلاعی از رقبایمان نداریم، اما شاگردانم وضعیت خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی دو و میدانی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: تیم ملی با ترکیب جاوید احسانی شکیب، علی محمدیاری، مهدی مرادی، جواد دلاکه و علیرضا قلعه ناصری به همراه هشت ورزشکار نابینا و کم بینا در این مسابقات شرکت می کند و در دو کلاس پرتابی F۵۶ و F۵۷ به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: اردوی پایانی تیم ملی از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طاهری درباره هدف از اعزام تیم ملی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: برای ارائه عملکرد خوب در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کنیم و فکر می کنیم رقابت راحتی به نظر نمی رسد.

در میان ورزشکاران اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی جاوید احسانی شکیب مدال برنز و علیرضا قلعه ناصری مدال نقره بازیهای پارالمپیک ریو را در کارنامه رقابت های ورزشی خود دارند.

کد خبر : ۲,۳۲۲
اشتراک در