۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۴:۳۷
جوانمردی-کسب-دو-مدال-طلای-پارالمپیک-اتفاقی-نبوده-است
تیرانداز طلایی ایران در بازی های پارالمپیک ریو می گوید: بسیاری فکر کردند کسب دو مدال طلای من در بازی های پارالمپیک ریو اتفاقی و از روی شانس بوده است، اما برای تکرار آن در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو تلاش می کنم.
تیرانداز طلایی ایران در بازی های پارالمپیک ریو می گوید: بسیاری فکر کردند کسب دو مدال طلای من در بازیهای پارالمپیک ریو اتفاقی و از روی شانس بوده است، اما برای تکرار آن در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو تلاش می کنم.

ساره جوانمردی که در اردوهای انتخابی تیم ملی تیراندازی شرکت کرده است درباره برنامه ها و اهدافش به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از بازیهای پارالمپیک ریو تا اردوهای انتخابی تیم ملی برنامه ای نداشتیم و قرار است اردوهای مستمری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار شود.

وی افزود: بعد از اینکه دو مدال طلای بازی های پارالمپیک ریو را به دست آوردم خیلی ها فکر می کردند این مدال ها که برای اولین بار اتفاق افتاده از روی شانس است، اما ساره جوانمردی تمام تلاش خود را می کند تا این مدال ها را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجربه کند.

دارنده دو مدال طلای بازی های پارالمپیک ریو که به فکر بهبود رکوردش است، اظهار داشت: بعد از کسب دو مدال طلای بازی های پارالمپیک فقط می توانم قهرمانی ام را تکرار کنم، البته ارتقای رکورد می تواند اتفاق ارزشمندی باشد. اگر قرار است رشته سومی را آغاز کنم ترجیح می دهم با صلاحدید سرمربی و رئیس انجمن این اتفاق رخ دهد که فعلا صلاح نیست و من فعالیت در مواد تپانچه بادی و خفیف را انجام می دهم.

جوانمردی افزود: اینکه گفته شود کسب مدال طلا از سوی من در تمام مسابقات قطعی است و رقبا باید به کسب عنوان دومی و سومی فکر کنند، حرف اشتباهی است چون شانس و موارد دیگری می تواند در کسب نتیجه یک تیرانداز دخیل باشد.

جوانمردی به جهش تیراندازی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: از چهار سال گذشته رشته تیراندازی روی غلطک قرار گرفته و خیلی ها تلاش می کنند تا به تیم ملی تیراندازی اضافه شوند. امیدوارم این جهش خیلی خوب در رشته تیراندازی ادامه داشته باشد، چون قطعا این جهش فقط به من ورزشکار برنمی گردد بلکه کادر خیلی خوبی داریم و پیگیری ها و حمایت های خیلی خوبی از این تیم شده است.

کد خبر : ۲,۳۰۸
اشتراک در