۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۰
دوره-سطح-2-داوری-دو-و-میدانی-معلولین-با-برگزاری-آزمون-تئوری-به-پایان-رسید
دوره سطح دو داوری دو و میدانی معلولین و جانبازان کشور با برپایی آزمون تئوری بعد از ظهر امروز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به پایان رسید.

دوره سطح دو داوری دو و میدانی معلولین و جانبازان کشور با برپایی آزمون تئوری بعدازظهر امروز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته، در دوره سه روزه داوری سطح دو دو و میدانی که با حضور مدرس بین المللی داوری خانم "ژانل الدریج" اهل کشور استرالیا  برگزار شد بیست و دو داور دو و میدانی حضور داشتند.

بنابر همین گزارش داوران شرکت کننده در دوره داوری سطح دو، با حضور و قضاوت در مسابقات دو و میدانی قهرمانی معلولین و جانبازان کشور که از چهاردهم لغایت شانزدهم اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود، دوره آزمون عملی را زیر نظر خانم ژانل الدریج پشت سر خواهند گذاشت و پس از آن موفق به دریافت داوری سطح دو خواهند شد.

لازم به ذکر است همزمان با دوره سطح دو داوری، دوره کلاس بندی سطح دو بین المللی نیز به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور دو مدرس بین المللی کمیته بین المللی پارالمپیک، آقایان" حلیم جبالی" از کشور تونس و "تاتسورو ایبوسوکی" از ژاپن و با شرکت ده کلاس بند از یازدهم اردیبهشت ماه آغاز شده است. دوره کلاس بین المللی کلاس بندی فردا با برپایی آزمون تئوری به پایان می رسد.

ده کلاس بند شرکت کننده در دوره فوق الذکر همزمان با برپایی مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور آزمون عملی را پشت سر خواهند گذاشت.

 

 


 مسابقات دو و میدانی قهرمانی جانبازان و معلولان کشور صبح روز پنج شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه با حضور "فیلیپ کریون" رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک رسماً افتتاح خواهد شد.  
 

کد خبر : ۲,۳۰۴
اشتراک در