۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۴:۰۹
سامان-رضی-در-رقابت-های-جهانی-مکزیک-به-دنبال-جبران-اشتباهاتم-در-پارالمپیک-هستم
عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران گفت: اگر در بازی های پارالمپیک ریو خطا نمی کردم می توانستم به مدال برنز دست یابم و حالا برای جبران این نتیجه در رقابت های جهانی تلاش می کنم.

عضو تیم ملی وزنه برداری  معلولان ایران گفت: اگر در بازی های پارالمپیک ریو خطا نمی کردم می توانستم به مدال برنز دست یابم و حالا برای جبران این نتیجه در رقابت های جهانی تلاش می کنم.

سامان رضی وزنه بردار دسته ۹۷ کیلوگرم تیم ملی ایران با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از شش ماه از پارالمپیک ریو، اردوهای آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک تشکیل شد که همه چیز خوب است و هدفمان این است که نتایج بازی های پارالمپیک ریو را در رقابت های جهانی جبران کنیم.

وی افزود: مسابقات جهانی مکزیک اولین رقابتی است که تیم ما بعد از بازی های پارالمپیک ریو به آن اعزام می شود و امیدوارم حضور موفقی داشته باشیم. بعد از مسابقات جهانی نیز رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم و سپس برای حضور در بازی های پاراآسیایی آماده می شویم.

 

 


ملی پوش وزنه برداری، بازی های پارالمپیک ریو را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، اما برای من خاطره خوبی نبود، چون موفق عمل نکردم و حرکت آخرم خطا شد که اگر خطا نمی شد می توانستم مدال برنز بازی ها را کسب کنم.

رضی درباره تمریناتش در تیم ملی گفت: بعد از استراحت طولانی مدت اولین اردوی تیم ملی برگزار شد. چون  از لحاظ بدنسازی آماده نیستیم بنابراین فشار تمرینات بالا نیست. باید به سبک تمرینات کادر فنی عادت کنیم و بعد از دو سه اردو تمرینات قدرتی را انجام دهیم.

کد خبر : ۲,۳۰۰
اشتراک در