۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۳:۵۸
مهدی-زمانی-برای-حفظ-سلامتی-ورزش-می-کنم
عضو تیم ملی تیراندازی هدف خود را کسب مدال طلای مسابقات جهانی و پاراآسیایی دانست اما تاکید کرد که ورزش را در درجه نخست برای حفظ سلامتی انجام می دهد.

عضو تیم ملی تیراندازی هدف خود را کسب مدال طلای مسابقات جهانی و پاراآسیایی دانست اما تاکید کرد که ورزش را در درجه نخست برای حفظ سلامتی انجام می دهد.

مهدی زمانی که سابقه حضور در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک را دارد درباره تمریناتش به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از بازی های پارالمپیک ریو تمریناتم را پیگیری کردم، اما به صورت فشرده و سخت نبود، چون ورزش را در درجه نخست برای سلامتی انجام می دهم و اگر موفقیتی به دست آورم و عضو تیم ملی ماندم در مسابقات شرکت می کنم.

وی افزود: تنها داشتن استعداد برای حضور موفق در مسابقات بین المللی و کسب مدال پارالمپیک کافی نیست بلکه باید علاوه بر داشتن این مورد، تمرینات و زحمات بیشتری کشید تا به موفقیت دست یافت.

ملی پوش تیراندازی پارالمپیکی ایران که در ماده تپانچه فعالیت می کند، اظهار داشت: مسابقات زیادی در پیش داریم. رقابت های قهرمانی جهان و پاراآسیایی جاکارتا که مثل سنوات گذشته تیم ملی به این رویدادها اعزام خواهد شد و اردوهای حال حاضر برای مسابقات مهم پیش رو است.

 

 


وی هدف خود را کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک دانست و ادامه داد: هدفم کسب مدال طلا است و اگر نتوانم به آن دست یابم برای ایستادن روی سکو و کسب مدال نقره و برنز تلاش می کنم، چون در درجه اول برای سلامتی ورزش می کنم و بعد از آن امیدوارم با تلاش، نتایج خوبی برای کشورمان کسب کنم.

زمانی با اشاره به بازی های پارالمپیک گفت: در این مسابقات بهترین های دنیا شرکت می کنند و بالاترین سطح رقابت ها را دارد. هر کسی بخواهد به آن سطح برسد باید سال های سال تلاش کرده و زحمت بکشد.

وی در پایان با اشاره به استقبال زیاد علاقمندان به رشته تیراندازی، افزود: بعد از بازی های پارالمپیک ریو، شوق و اشتیاق و تقاضا برای این رشته را زیاد می بینم. در اردوهای تیم ملی نیز ورزشکاران زیادی آمده اند که نشان می دهد تیراندازی آینده خوبی دارد. شاید در کوتاه مدت ثمره آن را نبینند، اما اگر حمایت شده و روی آنها سرمایه گذاری شود می توانند نتایج خوبی را کسب کنند.

کد خبر : ۲,۲۹۹
اشتراک در