۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۴:۳۵
ملاک-اعزام-تیم-تیر-و-کمان-به-مسابقات-جام-جهانی-کسب-مدال-است
رئیس انجمن تیراندازی با کمان فدراسیون جانبازان و معلولان ملاک انتخاب بازیکنان برای اعزام به رقابتهای جهانی جمهوری چک را داشتن رکوردهای در حد کسب مدال دانست.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان فدراسیون جانبازان و معلولان ملاک انتخاب بازیکنان برای اعزام به رقابتهای جهانی جمهوری چک را داشتن رکوردهای در حد کسب مدال دانست.

مجید کهتری با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای نخستین بار اردوی تیم ملی با حضور ۱۹ نفر آغاز شده است تا کسانی که رکوردهای نزدیک به ایستادن روی سکو دارند را انتخاب کرده و به مسابقات جهانی چک اعزام کنیم.

وی افزود: در این اردو ۷ بازیکن برای نخستین بار به اردو دعوت شده اند اما انگیزه و استعداد خوبی دارند.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان با بیان این مطلب که ترکیب تیم ملی از سال ۲۰۱۰ تغییر کرده است، اظهار داشت: از سال ۲۰۱۰ تیم ملی بیش از ۵۰ مدال کسب کرده است و برخلاف تصور برخی بیش از ۳۵ نفر در تیم ملی حضور داشته اند که نشان می دهد انحصاری برای ورزشکاران ملی پوش قائل نشده ایم. به عبارت بهتر افراد مستعد می توانند به اردو راه یابند و بازیکنانی که کم کاری کنند باید تلاش بیشتری برای ماندن در تیم ملی داشته باشند.

وی در خصوص ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: ترکیب تیم ملی در پایان اردوی دوم مشخص می شود. این اردو از سوم خردادماه آغاز می شود و اگرچه نمی توانیم تعداد بیشتری را به مسابقات اعزام کنیم اما تلاش می کنیم در بخش تیمی سه نفر را اعزام کنیم.

 

 


کهتری حد نصاب تیم ملی برای مسابقات جهانی را نیز اعلام کرد و گفت: بازیکنان را به شرط به حد نصاب رسیدن به رکورد مورد نظرمان انتخاب می کنیم یعنی بازیکنانی که بتوانند رکورد نزدیک به کسب مدال و ایستادن روی سکو را به دست آورند به مسابقات اعزام می شوند.

کد خبر : ۲,۲۹۵
اشتراک در