۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۴:۱۳
حسین-امیری-در-تفنگ-بانوان-پتانسیل-خوبی-داریم
اردوهای انتخابی تیم ملی تیراندازی درحالی از فردا آغاز می شود که سرمربی تیم ملی معتقد است تفنگ بانوان آینده خوبی در پیش دارد.
اردوهای انتخابی تیم ملی تیراندازی درحالی از فردا آغاز می شود که سرمربی تیم ملی معتقد است تفنگ بانوان آینده خوبی در پیش دارد.

حسین امیری با اشاره به پتانسیل خوب تفنگ بانوان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در تلاش هستیم تمام مواد تیراندازی را برای شرکت در رقابتهای بین المللی و رسمی آماده کنیم که البته در بخش تفنگ R۲ چند تیرانداز خانم هستند که آینده خوبی در انتظارشان است.

وی افزود: این افراد به اردوی انتخابی دعوت شدند تا به آنها نیز فرصت دهیم و از پتانسیل شان برای کسب نتایج بهتر بهره بگیریم. ما باید ترکیب تیم را برای شرکت در مسابقات جهانی و پاراآسیایی آماده کنیم. در برخی رشته ها مثل تپانچه صاحب مدال جهانی و پارالمپیک هستیم، اما باید در بخش خفیف و تفنگ نیز بتوانیم ظرفیت تیم ملی را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی پارالمپیکی ایران درباره ترکیب جدید تیم ملی اظهار داشت: بازیکنانی که به اردوی انتخابی دعوت شده اند از نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور و آزاد کشوری هستند تا نیروهای جدید به اردوهای تیم ملی راه یافته و در بالا بردن سطح تیراندازی کمک کنند.

امیری در اشاره به رقابتهای تیم ملی تیراندازی گفت: در دو مسابقه جام جهانی آلمان و لهستان به دلیل سطح پایین رقابتها شرکت نمی کنیم و منتظر برگزاری مسابقاتی در سطح بالا هستیم تا تیم ملی را اعزام کنیم. قصد داریم تیم ملی را برای حضور پرقدرت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا آماده کنیم.

کد خبر : ۲,۲۷۵
اشتراک در