۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۳:۳۶
بازیکنان-مستعد-به-اردوی-گلبال-بانوان-جوانان-دعوت-می-شوند
سرمربی گلبال بانوان جوانان در پایان مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی، از اضافه شدن بازیکنان مستعد به مرحله دوم اردو خبر داد.
سرمربی  گلبال بانوان جوانان در پایان مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی، از اضافه شدن بازیکنان مستعد به مرحله دوم اردو خبر داد.

طیبه ملکی با بیان این مطلب که در اردوی نخست آمادگی تیم گلبال جوانان چهار نفر حذف شدند به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله نخست اردوهای آمادگی تیم با حضور ۱۳ ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز شد، اما چهار بازیکن به دلیل قرار نداشتن در رده سنی جوانان حذف شدند تا در نهایت اردوها با حضور ۹ نفر برگزار شود.

وی اردوی نخست تیم جوانان را خوب ارزیابی کرد و افزود: مرحله نخست اردوهای آمادگی در شرایط بدی برگزار نشد، اما تفاوت سطح بازیکنان زیاد بود. برخی خوب بودند و برخی باید تمرین بیشتری داشته باشند تا برای بازی های پاراآسیایی جوانان آماده شوند.

سرمربی تیم گلبال جوانان هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان را کسب بهترین نتیجه دانست و اظهار داشت: در این مسابقات قصد داریم بر روی سکو قرار گیریم، اما می خواهیم این تیم را برای مسابقات رده سنی بزرگسالان آماده کنیم. به عبارت دیگر هدفمان پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان است.

وی درباره حریفان ایران در بازی های پاراآسیایی گفت: چین و ژاپن حریفان اصلی تیم کشورمان در این مسابقات هستند و البته نمی دانیم مالزی در این مسابقات شرکت می کند یا نه. در هر صورت تلاش ما ارائه عملکرد خوب و کسب بهترین نتیجه است.

طیبی از اضافه شدن نفرات جدید به اردوهای تیم ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردوهای آمادگی تیم متصل به مسابقات قهرمانی کشور است که در نظر داریم بازیکنان مستعد این مسابقات را به اردو دعوت کرده و احتمالاً تیم جوانان نیز در این مسابقات شرکت کند.

وی در پایان یادآور شد: ۹ مرحله اردوی آمادگی برای تیم جوانان در نظر گرفته ایم که خردادماه به دلیل قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و همچنین امتحانات ملی پوشان، اردویی برگزار نخواهیم کرد. مرحله دوم اردوها از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۲,۲۷۳
اشتراک در