۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۰۴:۳۸
جوانمردی-برای-کسب-سهمیه-بازی-های-پارالمپیک-توکیو-تلاش-می-کنم
تیرانداز پرافتخار پارالمپیکی ایران که در بازی های ریو موفق به کسب دو مدال طلا شد، قصد دارد در اردوهای انتخابی تیم ملی شرکت کرده و در نهایت در رقابتهای قهرمانی جهان سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو را کسب کند.
تیرانداز پرافتخار پارالمپیکی ایران که در بازیهای ریو موفق به کسب دو مدال طلا شد، قصد دارد در اردوهای انتخابی تیم ملی شرکت کرده و در نهایت در رقابتهای قهرمانی جهان سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کند.

ساره جوانمردی با بیان این مطلب که اردوهای انتخابی تیم ملی تیراندازی از دوم تا ششم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: نفرات جدیدی به اردو دعوت شدند و من برنامه سرمربی تیم ملی را نمی دانم، اما از مصاحبه رئیس انجمن تیراندازی حدس می زنم که هدف رکوردگیری است و می خواهند سه مرحله اردوی انتخابی برگزار کنند و بعد از آن ترکیب تیم مشخص و اردوهای تیم برگزار شود.

وی افزود: من هم مثل سایر تیراندازان در اردوهای انتخابی شرکت خواهم کرد و علیرغم اینکه بعد از بازیهای پارالمپیک ریو تمرین نداشتم، هدفم شرکت در اردوها است و سعی می کنم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم که رضایت سرمربی تیم را جلب و برای تیم ملی انتخاب شوم.

جوانمردی خاطرنشان کرد: نظر سرمربی و رئیس انجمن تیراندازی این است که همه به طور مساوی دیده شده و در اردوی انتخابی شرکت کنند، اما نمی دانم ملاکشان برای انتخاب بازیکنان علاوه بر رکوردهایی که ثبت می کنند، چیست و آیا من انتخاب شوم یا نه؟ به هر حال انتخاب بازیکنان برعهده رئیس انجمن تیراندازی و سرمربی تیم ملی است.

وی با بیان این مطلب که فکر می کنم تیراندازی ایران با وجود افرادی مثل ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سایر ملی پوشان توانسته جهش موفق و خوبی داشته باشد، اظهار داشت: تیم ملی به کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان ثابت کرده است که تیم تیراندازی هم مثل سایر تیم ها توانسته در رتبه یک تیم های ملی قرار گیرد. به نظرم عملکرد تیم تیراندازی در چهار سال اخیر بی نظیر و فوق العاده بوده است و ما عملکرد چهار ساله اخیرمان را در هیچ دوره ای از تیراندازی ندیده ایم. با افتخار سرم را بالا  می گیرم که عضوی از این ترکیب بودم برای اینکه تیراندازی به این مرحله و جایگاه برسد و امیدوارم با ترکیب جدید نیز بچه ها بیشتر تلاش کنند.

جوانمردی گفت: من هم مثل همیشه تلاشم را می کنم تا جایگاه خوب تیراندازی همیشه حفظ شود و با افتخار و غرور ادامه دهیم.

جوانمردی مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای پاراآسیایی را نزدیک ترین مسابقات پیش روی تیراندازی دانست و گفت: فکر می کنم رقابتهای قهرمانی جهان که کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک است سه ماه قبل از بازیهای پاراآسیایی برگزار می شود و امیدوارم همه ملی پوشان کشورمان بتوانند موفق عمل کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تلاش می کنم تا بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان سهمیه بازی های پارالمپیک را کسب کنم.

کد خبر : ۲,۲۶۹
اشتراک در