۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۶:۰۸
جودو-با-هفت-ورزشکار-در-رقابتهای-قهرمانی-آسیا
تیم ملی جودوی نابینایان با ترکیب هفت ورزشکار در پیکارهای قهرمانی آسیا شرکت می کند.
تیم ملی جودوی نابینایان با ترکیب هفت ورزشکار در پیکارهای قهرمانی آسیا شرکت می کند.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر که اردوی نخست تیم ملی جودو در سال ۹۶ امروز به پایان می رسد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: ۱۴ ملی پوش جودوی کشورمان از هفتم تا بیستم فروردین ماه در اردوهای تیم ملی زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده، سرمربی تیم، تمریناتشان را انجام دادند تا برای مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا آماده شوند.

هادی زاده در خصوص ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: تعداد هفت ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد اما احتمال اضافه شدن یک جودوکار دیگر و اعزام به مسابقات نیز وجود دارد. این مسابقات از ۶ تا ۱۲ خردادماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

هادی زاده همچنین با اشاره به سطح بالای بازی های کشورهای اسلامی، گفت: در این مسابقات ۴۰ کشور و از جمله کشورهای صاحبنام شرکت خواهند کرد. ازبکستان که میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا است و آذربایجان نیز که مدال آور بازی های پارالمپیک است در این مسابقات شرکت می کنند بنابراین کار راحتی در این رقابتها نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مهدی برجلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، محمدعلی شنانی در وزن ۹۰- کیلوگرم و احسان موسی نژاد در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم به بازی های کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد.

هادی زاده افزود: اردوی تیم ملی جودو بعد از بازی های کشورهای اسلامی ادامه دارد و تیم ملی از ۲۶ اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز می کند تا در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی کسب کند. این رقابتها اگرچه در مقایسه با بازیهای کشورهای اسلامی سطح بالایی ندارد اما مسابقات خوبی برای ملی پوشان کشورمان است.

کد خبر : ۲,۲۶۸
اشتراک در