۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۴:۴۲
دو-و-میدانی-افراد-با-هوش-میانه-ایران-با-پنج-نماینده-به-تایلند-اعزام-می-شود
اردوی پایانی تیم ملی دو و میدانی افراد باهوش میانه برای شرکت در مسابقات جهانی از ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
اردوی پایانی تیم ملی دو و میدانی افراد باهوش میانه برای شرکت در مسابقات جهانی از ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم دو و میدانی با ترکیب پنج ورزشکار در اردوهای تمرینی برای حضور موفق در مسابقات جهانی ID آماده می شود. اردوی نخست این تیم در سال جدید از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه برگزار شد و اردوی پایانی نیز از ۱۵ تا ۲۲ ادیبهشت ماه در تهران انجام خواهد شد.

بهمن رضایی افزود: کورش فرهادی در پرش طول و سه گام، حسین دهقانی در پرتاب وزنه و نیزه، کامبیز طارمی در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، احمد غفاری در دوی ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر و وحید شهابی در دوی ۵ هزار متر ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی هستند.

وی اظهار داشت: تیم ملی ۲۳ اردیبهشت ماه به تایلند محل برگزاری مسابقات اعزام می شود و مسابقات نیز از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت انجام خواهد شد.

وی درباره غیبت پیمان نصیری دونده موفق کشورمان در این مسابقات گفت: نصیری برای مسابقات جهانی لندن آماده می شود و به همین دلیل احمد غفاری را به جای وی انتخاب کرده ایم.

رضایی هدف از اعزام تیم به مسابقات جهانی ID را ارتقای رنکینگ جهانی و پشتوانه سازی برای رقابتهای پیش رو دانست.

وی ادامه داد: هدف ما بازیهای پاراآسیایی جاکارتا است و اکنون ۷۰ ورزشکار آماده داریم. در دوره قبل با ترکیب ۵۴ نفر در بازیهای پاراآسیایی اینچئون شرکت کردیم که تعداد مدال هایمان به جایگاه ایران در بازیها کمک کرد.

کد خبر : ۲,۲۶۶
اشتراک در