۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۰۴:۲۲
انتخابی-تیم-ملی-دو-و-میدانی-با-حضور-۷۰۰-ورزشکار-برگزار-می-شود
رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان از استقبال زیاد شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی کشور "انتخابی تیم ملی" خبر داد.
رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان از استقبال زیاد شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی کشور "انتخابی تیم ملی" خبر داد.

بهمن رضایی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این مسابقات ۴۵۰ نفر در بخش جانبازان و معلولان و ۲۵۰ نفر در بخش نابینایان شرکت کرده اند که استقبال خوبی به حساب می آید و طی سه روز رقابت خواهند کرد.

بهمن رضایی افزود: شرکت کنندگان روز ۱۳ اردیبهشت ماه در محل برگزاری مسابقات یعنی مجموعه آفتاب انقلاب مستقر می شوند و افتتاحیه مسابقات نیز ساعت ۱۰ صبح روز ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، برگزار می شود. رقابتها از ساعت ۱۱ صبح با حضور ناظر کمیته ملی پارالمپیک آغاز خواهد شد.

وی با اعلام این مطلب که مسابقات در دو بخش بزرگسالان و جوانان برگزار می شود، اظهار داشت: این رقابتها انتخابی تیم ملی است و کمیته فنی پس از بررسی نتایج ورزشکاران، برترین ها را انتخاب و به اردو دعوت می کند.

رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد: بازیکنان انتخاب شده در اردوهای تمرینی برای حضور موفق در رقابتهای جهانی آماده می شوند که مسابقات بزرگسالان از ۱۷ تیرماه تا ۲ مردادماه در کشور انگلستان و رقابتهای جوانان نیز از ۲۰ تا ۲۹ مردادماه در کشور سوییس انجام خواهد شد.

کد خبر : ۲,۲۶۲
اشتراک در