۲۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴
رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان معلولین – آلمان 2014 /ایران در بخش تیمی مردان به عنوان هفتم رسید

 در اولین روز از رقابت های قهرمانی جهان آلمان، ملی پوشان جانباز و معلول کشورمان به مصاف حریفان رفتند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین ، در رقابت های انفرادی بخش آقایان، سه ملی پوش کشورمان در رشته P1 مسابقه دادند و در پایان، مهدی زمانی در جایگاه 12 ایستاد، مجید فلاح اردشیر 26 ام شد و عبدالرضا مخبری نیا در جایگاه 56 ایستاد، در بخش تیمی این رشته  نیز ایران در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت .

در مسابقات بخش انفرادی این رشته، 60 نفر شرکت کردند و در بخش تیمی نیز 10 تیم حضور داشتند .

رقیه اله کرمی، سرپرست انجمن تیراندازی در خصوص نتایج کسب شده در اولین روز مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات جهانی، شرکت کنندگان زیادی حضور دارند و از حیث تعداد نفرات، رکورد دوره های قبل شکسته شده است .

وی افزود: مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و بسیاری از قهرمانان پارالمپیک نیز در این مسابقات حضور دارند .

اله کرمی  خاطر نشان کرد: ایران در حالی به عنوان هفتم مسابقات تیمی P1 دست یافت که پس از آن کشورهایی نظیر اوکراین، آمریکا و ایتالیا عناوین هشتم تا دهم را بدست آوردند .

سرپرست انجمن تیراندازی افزود: عناوین اول تا سوم تیمی به کشورهای کره، آذربایجان، و ترکیه رسید و تیمی نظیر اوکراین که صاحب مقام بود نتوانست در جایگاهی بهتر از هشتم بایستد .

با پایان یافتن رقابت بخش آقایان، رقابت بانوان ملی پوش در ماده P2  تا ساعتی دیگر آغاز می شود .

تیم ملی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، الناز عونی، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری نیا و مجید فلاح اردشیر و با هدایت حسین امیری، سرمربی تیم ملی، در رقابت های جهانی حضور یافته است .

رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور 268 شرکت کننده از 53 کشور جهان از امروز آغاز شده و تا پنجم مرداد در جریان خواهد بود .

 

کد خبر : ۲۲۶
اشتراک در