۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ۰۵:۴۵
ملی-پوشان-اسکی-در-مسابقات-قهرمانی-کشور-مشخص-می-شوند
مسابقات قهرمانی کشور اسکی معلولان در حالی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود که انتخابی تیم ملی نیز به شمار می رود.
مسابقات قهرمانی کشور اسکی معلولان در حالی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود که انتخابی تیم ملی نیز به شمار می رود.

رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقات در دو رشته اسکی آلپاین و اسنوبورد برگزار می شود که تاکنون ۲۳ نفر از هفت استان مرکزی، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس و مازندران اعلام آمادگی کرده اند.

عیسی ساوه شمشکی در خصوص انتخاب اسکی بازان برای حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی اظهار داشت: انتخاب اسکی بازان به اردوی تیم ملی بستگی به نتایج و رکوردی است که به دست می آورند. بازیکنانی که نتایج و رکوردهای خوبی را کسب کنند به اردو راه پیدا می کنند.

وی افزود: اردوهای تیم ملی را نیز برای بالا بردن آمادگی جسمانی ورزشکاران برگزار خواهیم کرد و احتمالا تیم ملی در اتریش نیز اردوی آمادگی خواهد داشت.

وی درباره بازیهای اسکی آلپاین پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: در دو رشته مارپیچ بزرگ و کوچک شرکت خواهیم کرد و در تلاش هستیم یک یا دو سهمیه این بازی ها را به دست آوریم.

رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان در خصوص مسابقات اسکی صحرانوردی نیز گفت: درنظر داریم با هماهنگی کمیته بین المللی پارالمپیک برای تیم ملی اسکی صحرانوردی آبان و آذرماه در آلمان اردوی تدارکاتی برگزار کنیم تا بتوانیم در این رشته و اسنوبورد هم در بازی های پارالمپیک زمستانی نمایندگانی داشته باشیم.

کد خبر : ۲,۲۵۰
اشتراک در