۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۰۳:۵۸
نفرات-برتر-تیم-ملی-دو-و-میدانی-از-مسابقات-قهرمانی-کشور-برگزیده-می-شوند
مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور با حضور ۴۵۰ شرکت کننده مرد و زن از ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور با حضور ۴۵۰ شرکت کننده مرد و زن از ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

رئیس انجمن دو و میدانی معلولان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: به هیات های استانی نیز اعلام کرده ایم که ۳۰ درصد از بازیکنان جوان را برای شرکت در این مسابقات معرفی کنند چون این رقابتها انتخابی تیم ملی نیز به شمار می رود و قصد داریم دو تیم جوانان و بزرگسالان را برای مسابقات جهانی انتخاب کنیم. تیم ملی بزرگسالان تیرماه به مسابقات جهانی لندن و تیم جوانان در مردادماه به مسابقات جهانی سوییس اعزام خواهند شد.

وی افزود: از آنجایی که نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک نیز در این مسابقات حضور دارد باید برای برگزاری بی نقص رقابتها برنامه ریزی کنیم.

بهمن رضایی همچنین از قرار گرفتن ورزشکاران در رده بندی جهانی خبر داد و اظهار داشت: نماینده کمیته بین المللی نیز در این مسابقات رکوردها را بررسی می کند تا آنها را در رده بندی جهانی منظور کند.

وی همچنین به برگزاری دو کلاس آموزش داوری و کلاسبندی پزشکی اشاره کرد و ادامه داد: پیش از آغاز مسابقات دو کلاس آموزش داوری و کلاسبندی با حضور مدرس خارجی برگزار خواهد شد و داوران مسابقه را از همین کلاس داوری انتخاب می کنیم.

رضایی از اعزام تیم ملی دو و میدانی کم توانان ذهنی به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: تیم ملی دو و میدانی کم توانان ذهنی اردیبهشت ماه به مسابقات جهانی اعزام می شود. این رقابتها از ۲۲ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در کشور تایلند برگزار می شود و پنج دو و میدانی کار مرد به این مسابقات اعزام می شوند.

رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان افزود: مرحله اول اردوهای آماده سازی این تیم اسفندماه در بندرعباس برگزار شد و مرحله دوم نیز از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲,۲۴۸
اشتراک در