۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۴:۱۹
سارا-عبدالملکی-تلاش-می-کنم-مجوز-حضور-در-مسابقات-بین-المللی-را-به-دست-بیاورم
ملی پوش پیشین راگبی ایران که به تازگی تمریناتش را در رشته دو و میدانی پارالمپیک آغاز کرده است برای شرکت در مسابقات بین المللی آماده می شود.

ملی پوش پیشین راگبی ایران که به تازگی تمریناتش را در رشته دو و میدانی پارالمپیک آغاز کرده است برای شرکت در مسابقات بین المللی آماده می شود.

سارا عبدالملکی با بیان این مطلب که اهداف بزرگی در سر دارد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمریناتم را از ماه گذشته در ماده پرتاب نیزه دو و میدانی آغاز کرده م و کارهای تکنیکی و تاکتیکی را زیرنظر مربی ام انجام می دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کند، افزود: تمریناتم را از یک ماه گذشته آغاز کرده و رکوردم در حال حاضر 8 متر و 85 سانتیمتر  است که به اعتقاد مربی ام برای آغاز خوب است، اما برای ثبت رکورد و حضور در اردوی تیم ملی و مسابقات جهانی باید تمرینات بیشتری داشته باشم.

 

 


پرتابگر نیزه کشورمان خاطرنشان کرد: در کلاس F55 پرتاب نیزه فعالیت می کنم ولی در مسابقات قهرمانی کشور باید کلاسبندی پزشکی جدیدی شوم. از طرفی در حال حاضر هدفم از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ثبت رکورد ورودی مسابقات جهانی و اردوهای تیم ملی نیست ضمن اینکه ممکن است به جای بازیکنی که شرایط حضور در مسابقات را ندارد، انتخاب شوم.

وی در پایان یادآور شد: هدف اصلی ام طی کردن دوران درمانم است و در مرحله بعد می خواهم در مسابقات بین المللی و سطح بالاتری شرکت کنم.

گفتنی است سارا عبدالملکی ملی پوش رشته راگبی بود که به دلیل سانحه رانندگی از ناحیه پا و کمر به شدت آسیب دید و به رشته دو و میدانی پارالمپیک روی آورد.

کد خبر : ۲,۲۴۴
اشتراک در