۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷
اضافه-شدن-سه-بازیکن-جدید-به-ترکیب-تیم-بسکتبال-با-ویلچر-جوانان
مرحله دوم اردوهای آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال درحالی از هفته آینده آغاز می شود که سه بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه می شوند.
مرحله دوم اردوهای آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال درحالی از هفته آینده آغاز می شود که سه بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه می شوند.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر زیر ۲۳ سال با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی از ۲۱ تا ۲۸ اسفندماه در تهران برگزار شد و دومین مرحله اردوهای آماده سازی به احتمال زیاد از ۲۲ تا ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد. دو مرحله اردوی دیگر نیز تا اعزام به مسابقات جهانی در نظر گرفته ایم.

حسن پالار به اضافه شدن چند بازیکن جدید به ترکیب تیم جوانان اشاره کرد و افزود: در اردوی اول عملکرد علی تفتیان از یزد، پویان علی پوریان از فارس و مهدی امانی از هرمزگان مورد قبول واقع شد و به این اردو اضافه می شوند تا در صورت داشتن کارایی خوب در ترکیب تیم قرار گیرند. در اردوی بعد نیز دو بازیکن دیگر به جمع نفرات اضافه می شوند.

وی در خصوص مشخص شدن ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات جهانی اظهار داشت: ترکیب نهایی تیم ملی تقریباً در اردوی سوم مشخص می شود. در اردوهای تیم ملی قصد داریم بازیکنان را ارزیابی کرده و بهترین ها را انتخاب کنیم.

پالار  درباره حریفان ایران در مسابقات جهانی گفت: از ترکیه که چند بازیکن ما در لیگ آن کشور بازی می کنند شناخت داریم. بازی تیم هایی مثل استرالیا و ایتالیا را دیده و آنالیز کرده ایم بویژه استرالیا که دو بازی دوستانه با این تیم انجام داده ایم.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر زیر ۲۳ سال هدف از شرکت در مسابقات جهانی را کسب بهترین نتیجه دانست و خاطرنشان کرد: هدف تمام تیم هایی که در مسابقات جهانی شرکت می کنند کسب مقام است بنابراین ما هم در وهله اول برای به دست آوردن بهترین عملکرد و نتیجه به کانادا می رویم که با شناختی که از حریفانمان داریم دور از دسترس نیست.

گفتنی است مسابقات جهانی بسکتبال باویلچر زیر ۲۳ سال از ۱۸ خردادماه در کانادا آغاز می شود و تیم ایران با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا همگروه است.

کد خبر : ۲,۲۴۲
اشتراک در