۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۴:۲۵
تیم-ملی-پاراتکواندو-در-سه-رویداد-مهم-شرکت-می-کند
تیم ملی پارتکواندو سه رقابت مهم آسیایی، جهانی و آیواز را در سال ۲۰۱۷ در پیش دارد و اردوهای خود را به همین منظور از روز گذشته آغاز کرده است.
تیم ملی پارتکواندو سه رقابت مهم آسیایی، جهانی و آیواز را در سال ۲۰۱۷ در پیش دارد و اردوهای خود را به همین منظور از روز گذشته آغاز کرده است.

رئیس انجمن پاراتکواندو با بیان این مطلب که تیم ملی سه رویداد را در پیش دارد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی پاراتکواندو در سال ۲۰۱۷ سه مسابقه آسیایی، جهانی و آیواز را در پیش دارد که رقابتهای آسیایی تیرماه در کشور کره جنوبی برگزار می شود، مسابقات جهانی مهرماه به میزبانی شهر لندن انجام خواهد شد و بازی های آیواز نیز که آذرماه برگزار می شود.

وی با اشاره به امتیاز این مسابقات برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: امتیاز مسابقات آسیایی ۴۰، جهانی ۱۰۰ و آیواز ۶۰ است و هر بازیکنی که بخواهد در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ شرکت کند باید امتیازات خود را در این مسابقات به اندازه اعلام شده برساند تا بتواند جواز حضور در پارالمپیک را کسب کند.

مسعود لشکری افزود: هر بازیکنی که در مسابقات قاره ای که در آن قرار دارد، شرکت کند می تواند ۴۰ امتیاز کسب کند و اگر در رقابتی در قاره دیگر شرکت کند ۲۰ امتیاز به دست خواهد آورد.

وی همچنین به برگزاری اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ۹ نفر از روز گذشته آغاز شده است تا حضور موفقی را در مسابقات پیش رو داشته باشد. البته یکی دو بازیکن نیز به ترکیب تیم اضافه خواهند شد.

رئیس انجمن پاراتکواندو در پایان یادآور شد: برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک تلاش می کنیم و در صورت نداشتن مشکل اعتبارات مالی و روادید تورنمنت های دیگری هم برگزار می شود که در آن شرکت می کنیم.

کد خبر : ۲,۲۳۹
اشتراک در