۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴
بازدید-سه-روزه-نمایندگان-کمیته-پارالمپیک-آسیا-از-محل-برگزاری-بازی-های-پاراآسیایی-2018جاکارتا
نمایندگان کمیته پارالمپیک آسیا از محل برگزاری سومین دوره بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا - اندونزی بازدید کردند.

نمایندگان کمیته پارالمپیک آسیا از محل برگزاری سومین دوره بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا - اندونزی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته در این بازدید "مانابو" رئیس کمیته رابط بازیها، "طارق سوئی" مدیر ارشد اجرایی و "شوان لی" مدیر ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا حضور داشتند که از سوی دکتر برونو، معاون وزیر ورزش و جوانان اندونزی مورد استقبال قرار گرفتند. بنابر همین گزارش هیات اعزامی همزمان با بازدید از روند میزبانی و آماده سازی مجموعه های ورزشی مسابقات پاراآسیایی جاکارتا جلساتی را با وزیر ورزش و جوانان اندونزی "نهراوی" و "اکتوری" رئیس کمیته برگزاری بازیها برگزار کردند.

مسابقات دو و میدانی در استادیوم "اوتاما" و تنیس با ویلچر در مجموعه ورزشی "گلورا بانگ کامو" برگزار می شود. از این جایگاه ها در بازیهای آسیایی نیز استفاده خواهد شد.

طارق سویی: مسابقات پاراآسیایی از اهمیت زیادی برخوردار است.

پس از بازدید سه روزه هیات اعزامی از مراحل آماده سازی مجموعه های ورزشی بازیهای پاراآسیایی "طارق سویی" مدیر ارشد اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا در این زمینه گفت: بازدید مفیدی از میزان پیشرفت مجموعه های در حال احداث درجاکارتا داشتیم و از روند پیشرفت حاصله خرسند هستیم.

 

 


مدیر ارشد اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا تاکید کرد که برگزاری این دوره از بازی ها برای پیشرفت ورزش معلولین از اهمیت بسیاری برخوردار است. طارق سوئی در ادامه گفت: البته کارهای زیادی در نوزده ماه باقی مانده به آغاز بازیها باید انجام گیرد و ما همچنان با کمیته برگزاری مسابقات ارتباط نزدیکی را برای هر چه بهتر برگزار شدن بازیهای پاراآسیایی خواهیم داشت.

کد خبر : ۲,۲۳۱
اشتراک در