۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۲۲
گزارش-نشست-هیات-رئیسه-و-اجرایی-کمیته-ملی-پارالمپیک---تاکید-وزیر-ورزش-به-جذب-بخش-خصوصی-با-هدف-ارتقا-جایگاه-اقتصادی-ورزش
به گزارش روابط عمومی کمیته در آخرین جلسه هیات رئیسه و اجرایی در سال نود و پنج، در آغاز گزارش عملکرد کمیته ملی پارالمپیک در ماه گذشته توسط مسعود اشرفی، دبیرکل ارائه شد. پس از آن محمود خسروی وفا، رئیس کمیته با قدردانی از فعالیت هایی که انجام شده است، گزارشی از عملکرد کمیته و دستاوردهای آن در سال جاری اشاره نمود.
نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی طیبه سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی و ناظر مجلس شورای اسلامی بر کمیته ملی پارالمپیک، غلامعلی جعفر زاده و سکینه الماسی در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته در آخرین جلسه هیات رئیسه و اجرایی در سال نود و پنج، در آغاز گزارش عملکرد کمیته ملی پارالمپیک در ماه گذشته توسط مسعود اشرفی، دبیرکل ارائه شد. پس از آن محمود خسروی وفا، رئیس کمیته با قدردانی از فعالیت هایی که انجام شده است، گزارشی از  عملکرد کمیته و دستاوردهای آن در سال جاری اشاره نمود. رئیس کمیته با بیان چشم اندازهای ورزشی کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر وجود محدودیت های موجود در اجرای اهداف ورزش جانبازان  و معلولین به حضور بسیار موثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر کمیته ملی پارالمپیک اشاره نمود و این همراهی و حمایت را بسیار پر نتیجه و تاثیرگذار در راستای اجرای هدف های کمیته ملی پارالمپیک ذکر نمود.

پس از حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در نشست صبح امروز، خسروی وفا رئیس کمیته ضمن خوش آمدگویی و معرفی شرکت کنندگان درنشست هیات رئیسه و اجرایی برخی از موفقیت های کمیته ملی پارالمپیک را بر شمرد. در بخش دیگری از جلسه صبح امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص ارتقاء جایگاه ورزش جانبازان و معلولان پرداختند. پس از آن اعضای  هیات رئیسه و اجرایی به بیان دیدگاه  خود پرداختند.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش و پیگیری دلسوزانه حاضران در جلسه، محمود خسروی وفا رئیس کمیته را عنصری لازم برای جامعه ورزش معلولین و جانبازان دانست و خسروی وفا را از طرف وزیر ورزش به عنوان نماینده تام الاختیار در امور مربوط به ورزش جانبازان و معلولین معرفی نمود. سلطانی فر همچنین ضمن تاکید به نگاه مدیریتی و برنامه محور در ورزش به جذب بخش های خصوصی جهت تقویت اقتصادی ورزش تاکید نمود.

وزیر ورزش و جوانان موضوع انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک را رخدادی بسیار فرخنده در ورزش کشور دانست و تاکید نمود که نتایج استقلال کمیته ملی پارالمپیک با افزایش مسئولیت مدیران کمیته و جایگاه پاسخگویی آنها خواهد بود.

دکتر سلطانی فر با تاکید بر روابط بسیار حسنه فی مابین مسئولین ورزش جانبازان و معلولین با بدنه وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به درخواست یکی از اعضای هیات رئیسه کمیته مبنی بر تخصیص زمان دو ساعت در هفته به ورزش جانبازان و معلولین، این درخواست را  قابل اجرا دانست.

وزیر ورزش در پایان آخرین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در سال جاری ضمن تبریک سال نود و شش، سال آینده را سالی پر بار برای جامعه ورزش ذکر نمود و افزود: ما در سال نود و پنج  تصویب قانون تخصیص 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کشور را داشتیم و این اتفاق مهم شروع حرکتی نوین در راستای تحول در ورزش کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است نشست امروز هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک از ساعت شش و نیم صبح در محل کمیته آغاز شد.

کد خبر : ۲,۲۰۷
اشتراک در