۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶
از-سوی-سازمان-قهرمانان-ملی-ورزش-ایران---سامان-بلاغی-قهرمان-برتر-اخلاق-شد
سامان بلاغی پارالمپین و عضو تیم ملی بسکتبال ویلچر کشورمان در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 و پکن 2008 از سوی سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به عنوان یکی از قهرمانان برتر اخلاق سال نود و پنج معرفی شد.

سامان بلاغی پارالمپین و عضو  تیم ملی بسکتبال ویلچر کشورمان در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 و پکن 2008 از سوی سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به عنوان یکی از قهرمانان برتر اخلاق سال نود و پنج معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران با هدف احیای شاخصه های اصیل ورزشکاری و الگوسازی مناسب برای جامعه جوان و تجلی فرهنگ اخلاق مداری در جامعه ورزش کشور قهرمانان و ورزشکاران برتر اخلاق سال نود و پنج را در پنجاه رشته تخصصی انتخاب و معرفی نمود.

 

 


از قهرمانان برتر اخلاق سال نود و پنج در یادواره سرلشگر شهید سرافراز مهدی باکری و با حضور بزرگان ورزش، مفاخر کشور، مسئولین کشوری و لشکری تجلیل خواهد شد.

در لیست برترین های اخلاق ورزش کشور که از سوی سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران اعلام شده است، سیدرضا یزدانی (خواننده)، کامبیز دیرباز (بازیگر)، پوریا پورسرخ (بازیگر) به دلیل شرکت مداوم در امور خیریه ورزشی و داشتن اخلاق برتر ورزشی در جامعه به عنوان ورزشکار هنرمند برتر معرفی شده اند.

کد خبر : ۲,۱۹۸
اشتراک در