۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
هادی-زاده---فدراسیون-نابینایان-و-کم-بینایان-سال-پر-رویدادی-در-پیش-دارد
نایب رئیس انجمن فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: در تقویم سال ۱۳۹۶ فدراسیون مسابقات بین المللی زیادی در نظر گرفته شده است.
نایب رئیس انجمن فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: در تقویم سال ۱۳۹۶ فدراسیون مسابقات بین المللی زیادی در نظر گرفته شده است.

علی اصغر هادی زاده در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نابینایان و کم بینایان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمام برنامه های ما در سال ۱۳۹۵ اجرایی و عملیاتی شد. بنابراین با کسب  تجربه سال ۱۳۹۵ امیدواریم در سال آینده هم تمام برنامه های ما عملیاتی شود.

وی به مسابقات متعدد در بخش اعزام هاي بین المللی فدراسیون نابینایان و کم بینایان اشاره کرد و افزود: سال پرکاری خواهیم داشت. مسابقات جودوی قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی (در دو رشته جودو و دو و میدانی)، رقابتهای گلبال قهرمانی آسیا (در دو بخش آقایان و بانوان)،  بازی های پاراآسیایی جوانان (در رشته های جودو، شنا، دو و میدانی و گلبال) و پیکارهای دو و میدانی قهرمانی جهان لندن مهم ترین رویدادهایی هستند که در سال ۱۳۹۶ تدارک دیده شده اند.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان همچنین به مسابقات دیگری هم اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار این برنامه ها مسابقات متعددی هم وجود دارد که با بضاعت فدراسیون در این رقابتها شرکت می کنیم. در سال ۱۳۹۶ باید مقدمات بازی های پاراآسیایی جاکارتا را فراهم می کنیم.

وی در خصوص مسابقات جودوی قهرمانی آسیا گفت: این رقابتها بلافاصله بعد از بازی های کشورهای اسلامی و در کشور ازبکستان برگزار می شود و ما هم با تیم کاملی در این رویداد شرکت می کنیم. این رقابتها اولین دوره مسابقات آسیایی است و سعی می کنیم با بهترین ترکیب شرکت کنیم.

هادی زاده بازی های پاراآسیایی را رویدادی مهم ارزیابی کرد که می تواند به پشتوانه سازی تیم ملی کمک کند و ادامه داد: این مسابقات می تواند هدفی برای جوانان باشد و استعدادیابی برای آینده ورزش کشورمان باشد. این رقابتها یکی از بهترین فرصت ها برای جوانان است و ما از این بازیکنان می توانیم به عنوان پشتوانه های تیم ملی استفاده کنیم.

وی درباره رقابتهایی که برای رشته دو و میدانی درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: مسابقات جهانی دو و میدانی جوانان مرداد ماه در سوییس برگزار خواهد شد و رقابتهای قهرمانی کشور این رشته هم اردیبهشت ماه زیرنظر IPC برگزار می شود که می تواند در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا کمک خوبی باشد، چون بسیاری از ورزشکاران در این رقابتها رنکینگ جهانی می گیرند.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان درباره مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون گفت: یکی از معضلات ۲۷ استان ما نداشتن سالن است و من از رئیس مجمع خواستم این موضوع را پیگیری و مشکل امکانات شهرها و استان ها را حل کند که اگر با هم کمک کنیم و این بخش از کار با مصوبه جلسه عملیاتی شود تاثیر بسیار مثبتی در روند کاری ما خواهد داشت.

کد خبر : ۲,۱۹۳
اشتراک در