۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۲۲
مرحله-سوم-اردوی-تیم-ملی-جودوی-نابینایان-آغاز-شد
مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی جودوی نابینایان برای حضور موفق در بازی های کشورهای اسلامی و رقابتهای قهرمانی آسیا از روز گذشته در تهران آغاز شد.

مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی جودوی نابینایان برای حضور موفق در بازی های کشورهای اسلامی و رقابتهای قهرمانی آسیا از روز گذشته در تهران آغاز شد.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این اردو با حضور ۱۴ نفر از روز گذشته در تهران آغاز شد و به مدت ۱۰ روز تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد. تمرینات ملی پوشان نیز در باشگاه پلیس انجام می شود.

علی اصغر هادی زاده در خصوص ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: تیم ملی با ترکیب ۳ یا ۴ نفر به این پیکارها اعزام می شود و ترکیب تیم ملی اواخر فروردین ماه مشخص خواهد شد.

وی همچنین از تغییر ترکیب تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد و افزود: رقابتهای آسیایی ۱۰ روز بعد از بازی های کشورهای اسلامی در کشور ازبکستان برگزار می شود و ترکیب تیم اعزامی نیز تغییر خواهد کرد.

 

 


هادیزاده گفت: اردوی تیم ملی با حضور ۱۴ بازیکن برگزار می شود تا بازیکنان برتر مشخص و برای بازی های کشورهای اسلامی و رقابتهای قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان درباره هدف از اعزام تیم ملی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: تیم ملی جودو برای نخستین بار به بازی های کشورهای اسلامی اعزام می شود و هدف از اعزام این تیم وفاق و همدلی است. درعین حال رقابت خوبی برای حضور موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا است.

کد خبر : ۲,۱۸۶
اشتراک در