۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۰۵:۱۲
کهنسال---از-تجارب-بازیهای-پارالمپیک-ریو-در-مسابقات-آینده-استفاده-می-کنم
کوچک ترین عضو کاروان اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک ریو تجارب خوبی را از مسابقات تیراندازی با کمان کسب کرده و در اندیشه عملکرد بهتر در رقابتهای آینده است.

کوچک ترین عضو کاروان اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک ریو تجارب خوبی را از مسابقات تیراندازی با کمان کسب کرده و در اندیشه عملکرد بهتر در رقابتهای آینده است.

محدثه کهنسال که این روزها تمرینات خود را به صورت شخصی انجام می دهد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: نخستین تجربه حضور در بازیهای پارالمپیک خیلی خوب بود و توانستم تجارب زیادی کسب کنم. دیدن ورزشکاران جهان در رشته های مختلف برای من خیلی جالب بود اما همانگونه که فکر می کردم مسابقه و فضای مسابقه فرقی نداشت و ورزشکاران شرکت کننده را نیز قبلا دیده و با آنها مسابقه داده بودم.

وی به جایگاه نخست تیراندازی با کمان ایران در جهان اشاره کرد و افزود: به نظر من تیراندازی با کمان کشورمان در رده نخست است چون ورزشکاران ما در تمام بخش ها تلاش می کنند و به همین دلیل فکر می کنم در جایگاه نخست قرار داریم.

کماندار جوان کشورمان اظهار داشت: برای رسیدن به این جایگاه آقای رنجبر به من کمک زیادی کرد و مربیان و آقای مجید کهتری نیز همیشه مرا حمایت کردند. من هم می خواهم تلاش بیشتری داشته باشم تا عملکرد بهتری را در مسابقات بعدی به دست آورم.

 

 


وی که قصد دارد تمرینات جدی و حرفه ای خود را بعد از امتحان کنکور انجام دهد، خاطرنشان کرد: بعد از امتحان کنکور تمریناتم را شروع می کنم البته درحال حاضر تمرین می کنم اما به نسبت قبل کمتر شده است با این حال هنوز هم تمرین می کنم و دوباره به میدان برمی گردم.

کهنسال هدف خود را ارائه عملکرد بهتر در مسابقات آینده دانست و ادامه داد: هدفم این است که از خودم رضایت داشته باشم و بعد از هر مسابقه به خودم بگویم کارم خوب بود. به عبارت بهتر از نتیجه کارم راضی باشم. از طرفی با توجه به تجربه ای که از بازیهای پارالمپیک ریو و مسابقات قبل به دست آوردم می توانم در آینده خیلی بهتر عمل کنم.

کد خبر : ۲,۱۸۰
اشتراک در