۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۵۲
عملکرد-بازیکنان-تنیس-روی-میز-بررسی-می-شود
عملکرد بازیکنان حاضر در مسابقات لیگ باشگاهی جهت دعوت به اردوهای تیم ملی بررسی می شود.
عملکرد بازیکنان حاضر در مسابقات لیگ باشگاهی جهت دعوت به اردوهای تیم ملی بررسی می شود.

رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات لیگ باشگاهی تنیس روی میز به صورت متمرکز و در کلاس های دهگانه با حضور ۳۰ تیم از ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در سالن شهید هرندی تهران برگزار می شود که مجموع امتیازات بازیکنان برای دعوت به اردوهای تیم ملی بررسی می شود.

وی افزود: مجموع امتیازات بازیکنان در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی در انتخاب آنها به اردوهای تیم ملی بسیار موثر است.

مهدی آرمندنیا همچنین به حضور بازیکنان جوان اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنان جوان زیادی در مسابقات قهرمانی کشور در مقایسه با سال های گذشته شرکت کرده بودند که می توانیم بهترین ها را برای مسابقات پاراآسیایی جوانان انتخاب کنیم. حضور این بازیکنان نوید حضور تنیس روی میز را در اکثر کلاس ها می دهد.

وی در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هدف از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی و اردوهایی که از سال ۱۳۹۶ برگزار می کنیم حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا است که شهریورماه در کشور چین برگزار می شود.

رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان یادآور شد: هدف از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا نیز کسب ورودی بازی های پاراآسیایی و ارتقای رنکینگ بازیکنان است چرا که این مسابقات یکی از رویدادهایی است که ورزشکاران می توانند ورودی بازی های پاراآسیایی را کسب کنند.

کد خبر : ۲,۱۷۶
اشتراک در