۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۴۱
دروازه-بان-چاپکوئنسه-برزیل-در-تمرینات-والیبال-نشسته-شرکت-کرد
«جکسون فولمان» که از سقوط هواپیمای حامل بازیکنان چاپکوئنسه جان سالم به در برد در کمیته پارالمپیک برزیل حاضر شد و به تمرین والیبال نشسته پرداخت.

«جکسون فولمان» که از سقوط هواپیمای حامل بازیکنان چاپکوئنسه جان سالم به در برد در کمیته پارالمپیک برزیل حاضر شد و به تمرین والیبال نشسته پرداخت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این دروازه بان ۲۱ ساله جزو شش نفری است که از سانحه هوایی که منجر به کشته شدن ۷۱ نفر در ماه نوامبر شد، جان سالم به در برد. این سانحه هوایی باعث شد بازیکنان، مربیان و کادر فنی باشگاه برزیلی چاپکوئنسه جان خود را از دست بدهند.

این تیم در راه سفر به کلمبیا برای برگزاری دیدار پایانی کوپا سودامریکانا مقابل اتلتیکو ناسیونال دچار این سانحه تلخ شد.

 

 


پس از این حادثه، «جکسون فولمان» پای راست خود را از زیر زانو از دست داد ضمن اینکه پای چپ وی هم با محدودیت حرکتی مواجه شده است.

 

 


فولمان با همراهی «میساییل کونرادو»، نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برزیل و «رناتو لیته»، عضو تیم والیبال نشسته تیم ملی برزیل، در تمرینات حضور پیدا کرد.

وی پس از شرکت در تمرینات گفت: این برای من یک لحظه فوق العاده بود. روزی را پشت سر گذاشتم که باید باقیمانده عمرم را اینچنین با آن سر کنم. می توانم با ورزشکاران رشته های دیگر در ارتباط باشم و این فوق العاده است. از اینکه می بینم محدودیت چیزی است که فقط در ذهن افراد وجود دارد خوشحالم.

فولمان به غیر از بازی والیبال نشسته از تمرینات شنا و دو و میدانی هم دیدن کرد. وی با مدال آوران دو و میدانی برزیل هم برای لحظاتی گفتگو کرد.

 

 


میساییل کونرادو گفت: میزبانی از فولمان برای ما افتخار است. او خودش را باور دارد و شخصی است که مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. بی تردید فولمان شخصی ویژه است. کمیته ملی پارالمپیک برزیل تماما در خدمت این ورزشکار است و با توجه به توانایی وی و سابقه ورزشی که از آن برخوردار است فولمان می تواند یک پارالمپین بزرگ شود.

کد خبر : ۲,۱۷۰
اشتراک در