۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۶:۲۲
زادعلی-اصغری---فوتبال-پنج-نفره-ایران-نیاز-به-بازیکنان-تازه-دارد
بازیکن تیم فوتبال پنج نفره ایران بر این باور است که این تیم برای موفقیت در رویدادهای آینده نیاز به جوانگرایی دارد.

بازیکن تیم فوتبال پنج نفره ایران بر این باور است که این تیم برای موفقیت در رویدادهای آینده نیاز به جوانگرایی دارد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، گل فوق العاده بهزاد زادعلی اصغر در مرحله گروهی بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو باعث شد مردم تا روزهای زیادی در خصوص آن گل صحبت بکنند. این بازیکن توپ را در وسط زمین خودشان گرفت، تمام بازیکنان مراکش را دریبل کرد و با شوت خود یکی از بهترین گل های تاریخ فوتبال پنج نفره را به ثمر رساند.

زادعلی اصغر ۲۸ ساله به موفقیت ایران در ادامه راه کمک کرد و این تیم برای نخستین بار در تاریخ بر روی سکوی بازی های پارالمپیک رفت. ایران با حذف تیم قدرتمند آرژانتین و تنها یک باخت یک بر صفر مقابل تیم بزریل که قهرمان همه ادوار پارالمپیک و جهان است به مدال نقره رسید.

با گذشته درخشانی که تیم ایران در بازی های پارالمپیک ریو پشت سر خود می بیند، زادعلی اصغر امیدوار است تیم ملی بتواند به روند پیشرفت های خود در رویدادهای آینده ادامه دهد و در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هم بدرخشد.

بهزاد زادعلی اصغر در گفتگو با سایت کمیته بین المللی پارالمپیک اظهار داشت: از رقابتهایی که در سال ۲۰۱۷ در پیش است هیجان زده ام. مطمئنا امسال بهترین سال فوتبالی من خواهد بود. مهارت های فوتبالی من افزایش یافته چون تمریناتم از قبل، سخت تر و طولانی تر شده است. تمرینات جدیدی که به روند آماده سازی قبلی ام اضافه کرده ام مرا به این باور رسانده که پیشرفتم از سال گذشته بهتر شده است.

 

 


تیم ایران از ماه مارس و آغاز سال جدید اردوهای تمرینی جدیدی را آغاز می کند. پس از آن لیگ فوتبال پنج نفره آغاز می شود و بازیکنان تلاش می کنند تا به تیم ملی راه یابند.

زادعلی اصغر می گوید شناخت بازیکنان جدید از طریق رقابتهای لیگ امکانپذیر است.

وی گفت: سطح لیگ بالا می رود چون بازیکنان جدید مستعد و جوان پدیدار می شوند. بر این باورم که بعضی از این بازیکنان جدید به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد. این اتفاق خوبی است چون تیم ما را همیشه آماده نگه می دارد که اگر بازیکنان حال حاضر مصدوم شوند مشکلی پیش نمی آید.

از ۱۷ تا ۲۳ سپتامبر (۲۶ شهریور تا اول مهر ۱۳۹۶) رقابتهای آسه آن در کوالالامپور برگزار می شود که حکم انتخابی رقابتهای فوتبال نابینایان سال آینده مادرید اسپانیا را هم دارد. زادعلی اصغر می داند که هدف بزرگ شکست  برزیل شکست ناپذیر در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

عضو تیم فوتبال پنج نفره گفت: می دانیم که باید بر روی تاکتیک هایمان تمرکز داشته باشیم. تیم های بزرگ ما را شناخته اند و احتمالا مربی تیم، شیوه بازی ما را تغییر می دهد چون بسیاری از تیم ها اکنون می دانند ما چطور بازی می کنیم.

کد خبر : ۲,۱۶۹
اشتراک در