۴ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
اشرفی---برگزاری-همایش-آشنایی-با-جنبش-پارالمپیک-در-آسایشگاه-ها-نشان-دهنده-نگاه-پارالمپیک-به-بحث-ورزش-همگانی-است

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت برگزاری همایش ورزش همگانی پارالمپیک در آسایشگاه های تهران شروع خوبی برای توسعه ورزش همگانی است.

مسعود اشرفی در همایش ورزش همگانی پارالمپیک در آسایشگاه های تهران به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: برگزاری این همایش نشان دهنده نگاه پارالمپیک به بحث همگانی است، چراکه یکی از مهم ترین مراکز تجمع ورزش معلولان، آسایشگاه های بهزیستی است که می توانیم به آن توجه کنیم.

وی افزود: جمعیت مورد نظر ما در آسایشگاه ها قرار دارند که کمتر به آن توجه شده و باید موضوع ورزش در آن مطرح شود.




دبیر کمیته ملی پارالمپیک به استقبال مدیران آسایشگاه ها از همایش ورزش همگانی پارالمپیک در آسایشگاه های تهران اشاره کرد و اظهار داشت: استقبالی که در این همایش شد اتفاق خوبی است، چراکه همفکری، همسویی و همدلی را به همراه دارد. حضور این جمعیت موید این نکته است که بسیاری علاقمند هستند با تفکر ورزش ما همراه باشند.

وی ادامه داد: در ادامه این همایش، کارگروهی با حضور نمایندگان آسایشگاه های بهزیستی و ورزش همگانی کمیته ملی پارالمپیک تشکیل می شود تا به ادامه این مباحث بپردازند.

 

 


اشرفی خاطرنشان کرد: آموزش کارکنان، مربیان، پرسنل و مدیران آسایشگاه ها در ارتباط با ورزش مهمترین بحثی است که به آن توجه داریم که اگر این مباحث آموزشی اتفاق بیافتد، شروع خوبی است.

کد خبر : ۲,۱۶۴
اشتراک در